Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

en snabbis

Av Åse - 17 oktober 2008 21:45

Har egentligen inte så mycket td att skirva för jag måste snart gå och göra mig iordnign för Anders födelsedagsmiddag.. emn jag vet hur gärna ni vill ha er uppdate så här komme ren kort en..

Idag har jag, Johan, Christina och Eeva vart och studdat Fogo.. en av de nadra öarna. Så grymt fin natur var där och framför at så är det den ön som senast hade vulkanutbrott.. -95 var det senaste och dte var så fräckt att gå omkirng på den stelnade lavan! Riktigt gyrmt! En riktigt härlig dag var det som jag verkligen rekommenderar till er som ska besöka Kap Verde!

Som sagt, jag vet att ni vill veta mer men jag känner mig aningen stressad just nu... :S

För er som vill läsa lite mer så kan ni läsa Kristoffers blogg sålänge. diberg.blogg.se. jag vet att han har lagt upp lite bilder och så också... :)

Somsagt, detta blev en kortis.. Mer kommer så småningom, I promise!

Det är så stressig tnu i början med all studd o alla middagar nu i början.. det blir nog lugnare sen när schemat kommit igång på riktigt o så... I vilket fall är jag ledig på söndag så då finns plenty of time! :)

Ha de guttas sålänge!

Och till Isabell, Danne har redan kommit, jag lovar att ta hand om honom och lära honom allt jag kan! :P

 
 
Ingen bild

Mats

19 oktober 2008 17:36

Hej Åse !
Skitkul att du skriver så trevligt. Du håller oss verkligen uppdaterade./ Mats (Johans pappa)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards