Direktlänk till inlägg 14 april 2009

God morgon!

Av Åse - 14 april 2009 06:40

Har blivit en konstig, men ganska skön rutin det här med att blogga på morgonen.. Den tiden på dygnet som jag har allra mest bråttom men ändå  klämmer jag in det. :P

Har sovit ganska kasst inatt, vaknat flera gånger o drömt en MASSA konstiga drömmar! Så när det var dags att gå upp imorse för ca 40 min sen så tänkte jag, nej nej nej jag skiter i det. Men naturligtvis kan man inte bara göra så.. INte ett dugg sugen på frukost heller, men har iaf fått i mig en liten banan.

Ska iväg på service med Morten nu på morgonen och efter det så blir dte väl kontoret en sväng. Ska försöka fixa med lite papper och sådär..

Sen har jag tid resten av dagen at fixa mitt kompendium för Knossos som jag ska köra imorgon. Konstigt nog är jag inte ett dugg orolig över morgondagen, men det kommer nog ikväll.. :S Nåja, det får gå som det går, första gången är ingen duktig, eller hur?

Hmm, Josse, det fattar du väl själv? Wall of fame är ju där jag hänger upp alla bilder på alla Er därhemma som jag saknar så mycket! Du har ju själv sett i Turkiet, även fast den var ganska liten o "utspridd" på den tiden.. :P

Och orora dig inte, du är med på minst 2 bilder! ;) Har dock inte kunnat lämna in dem än, eftersom mitt usb stick inte fungerar så jag ska låna från Janni eller Kristian, ska försöka ta tag i det under eftermiddagen. Måste ju ta en paus i kompendiumskrivandet nån gång.. :P

Nåja, bäst att packa väskan, man vill inte vara sen när man ska va med Morten.. ;P

Later!

Krama

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards