Alla inlägg den 12 april 2009

Av Åse - 12 april 2009 09:12

Jahapp, då sammanfattade jag dagen ganska så bra redan i rubriken. Sitter just nu och äter frukost, nån form av blandning mellan flingor o müsli med möjlk o ett glas äppeljuice.. och lyssnar på "jag blev jagad av ett gräsätande monster på hjul!" haha :) Johan, jag saknar dig!

Nåja, ska alltså studda HT och sen har jag halv ledig dag. Bestämde igår att eftermiddagen ska spenderas med Marielle. Vad vi ska göra är ännu inte bestämt, men det kommer väl.. :P

OM Fotoaffären är öppen, vilket jag inte tror eftersom det är södag, men OM så vill jag dit o lämna in lite bilder som ska framkallas. Min wall of fame ska utökas rejält, det är ett som är säkert! :) Har redan en del bilder jag redan vet o kommer nog hitta fler ganska snabbt. Vi har rabatt på framkallning, haha :)

Hmm, gårdagen blev en liten fest.. Liten.. :P Det var några tjejer, ska seom jag kommer ihåg alla namn.. :P Janni, Lina, Johanna, Kati, Mira, den nya bamsen (förlåt att jag glömde namnet.. :P) och jag. Satt här hemma och drack lite vin o pratade en massa skit. Några av de andra gick ut, men jag o Janni (vet inte med de andra) vi beslutade oss för att gå o lägga oss istället. Inte tillsammans då. ahha ;P Och det beslutet ågrar jag inte idag! Skönt at få sova ganska halvlänge utan att vakna med huvudvärk! :)

Sata i gatan, nu är jag sjukt sen igen! :(

Later, kan nästan lova! :)
Hoppas vädret därhemma håller i sig!

Puuusss

Ovido - Quiz & Flashcards