Alla inlägg den 1 april 2009

Av Åse - 1 april 2009 17:59

Jahapp, då var sista arbetspasset avklarat i förmiddags. Sen lämnade jag tillbaka flygplats-idbrickan, visamaskinen, resmålskvittoblocket och allt det där..  Sen var det hem, började så smått att packa, blev avrbuten av lunchen som Paulin o Johanna hade tillagat. Korv o köttbukllar o backon o pasta, MUMS! Sen lämnade de mig ensam någon timme eller sådär för at jag skulle få packat.. Gick sådär, får inte plats med allt! :( Så nu tror jag att jag måste packa upp lite igen, packa ur de saker som inte är helt nödvändiga, som jag förhoppningsvis kan lämna hem med Paulin, för att sedan packa igen. SUCK! Inget jag ser framemot direkt.. :S Just nu sitter jag på kontoret och försöker få ordning på iPoden som av någon anledning har vat at krångla! SUck, är dte inte typiskt! :( Vet int ehur jag ska klara av 22 h restid utan att ha musik.. Nåja, musik har jag ju, men bara inte den jag helst vill ha.. Det måste ha någonting med datorkraschen att göra detta.. :S

Usch, jag är inte på mitt bästa humör idag, vilket kanske avslöjas av min negativa inställning till det mesta. Det är en jobbig dag! Allt dte tråkiga sak göras, packa o städa och det där.. Och sen måste jag säga hejdå, vilket kommer bli riktigt tungt! Och sen dessutom är det en låååång resdag jag har framför mig! :S  Inte kul alls!

Men ni ska inte vara rent för ledsna, jag är spänd inför ankomsten till Kreta! Tror nog att dte kommer bli en toppensäsong! JAg är förväntansfull och tycker det ska bli spännande, bara det att dte just nu är ganska jobbigt alltihop.. :(

Nej, nu blir det inte mer av det här deppsnacket, nu ska jag försöka få rätt på det här, sen ska jag hem o försöka packa o jag har ju faktiskt en date om mindre än en timme.. :)

Ha det bra, denna gången kan jag garantera er at nästa update blir från Kreta, dock kan jag inte lova när..

Take care, och tänk på mig (och hör av er på sms..) imorgon när jag besöker  5 flygplatser på ett dygn! :P

Kramas

Ovido - Quiz & Flashcards