Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Ingen Knossos imorgon..

Av Åse - 14 april 2009 20:43

Jahapp, ännu en dag till ända. Dags för sängen nu, och det hade faktiskt varit skönt att krypa ner före kl 22 för en gångs skull, vilket gör att jaghar 16 min på mig.. :)

I förmiddags var det som sagt service och eftermiddagen skulle jag ägna till att plugga på min Knossos som jag skulle kört imorgon. Men eftersom jag fick veta redan i förmiddags att det var så få bokade så had ejag inte riktigt mycket ork att studda något som jag i princip kunde räkna ut inte skulle bli av, så det gick trögt! Men jag läste! Och jag renskrev mina notater! Men det dröjde inte länge förrän jag fick ett sms av Morten var det stod att jag skulle med till Arcadi istället. Och det tackde jag inte nej till! Visserligen hade det varit skönt att köra Knossos imorgon och få den "avklarad" men nu blir det väl i nästa vecka istället, förmodligen.

Klostret vi ska till imorgon (kloster, kloster, hela tiden kloster! Som om det inte fanns nåt annat här på ön än kloster o raviner..) har faktiskt en spännande historia om bomber / kollektivt självmord, så det ska bli spännande! :)

Nu ikväll har Marielle, Janni o jag gjort gourmetmiddag! :) Marielle har faktiskt praktiskt taget bjudit in sig på mat hos mig 2 gånger idag! :P (Vet att du läser så måste faktiskt retas!)

När jag var på office i förmiddags efter service fick jag ett sms "Bjuds det på äggakauga idag? ;)" Så då fick jag ju snällt ställa upp, och nu i afton har vi ätt toast (med mitt nyinköpta toastjärn) och sen pommes till det. Gott och väääldigt nyttigt! hahah :P

Janni var faktiskt nyttig, då hon åt grovt bröd med löskokt ägg på (äckligt) men sen tog hon också pommes, så då kände vi andra 2 oss lite bättre.. :P

Oj, shit, bara 8 min tills jag ska ligga i sängen, detta får med andra ord ta slut nu..

Mer imorgon! :P

Sov gott!


 
 
Ingen bild

Paulin

14 april 2009 22:45

Sov gott hjärtat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards