Alla inlägg den 13 april 2009

Av Åse - 13 april 2009 21:23

Jag är på väg i sängen nu. Hade tänkt mig att jags kulle lägga mig tidigt idag och ändå har klockan sprungit iväg o blivit nästan halv elva.. :(

Nåja, tänkte at jag skulle sammanfatta dagen med ett antal citat:

"Åse, jag giiider ikke mere nu!"

"Dette er den forkert vej! Nej, det är det inte! Jo, det er helt sikkert forkert!"

"Åse, jag gider ikke backe denne vej ned. Hvis vi kommer til att backe så blir det du som må göre det!"

"Aaaaaaaaah, der er en död get, der er en död get! Är du säker på att den är död? Der er en get, der er en get!"

"Pröve at sige det navnet der!"

"Dette er en fin udsigt, den skal jeg anbefalle för gästerne!"

"Kirkegård, kom frem nu!"

"Fuck mand!"

Och tillråga på allt så har Marielle trashat en 16 årings rum, hon kastade simmärkena på golvet, rev sönder backstreet boys planschen och satte bilden på tjejen med brösten i webcam (Monika) som bakgrundsbild på datorn, familjedatorn!

Helt säkert så är det inte måga av er som skrattar när ni läser detta, men jag har haft en toppenunderbar dag! :)

Godnatt, og tak Janni! :)

Av Åse - 13 april 2009 17:58

Har haft en underbar dag med Janni i bilen idag! Gud vad vi har skrattat, och kört fel, och hamnat helt rätt, och promenerat, SJUNGIT högt i bilen och tagit massor av galna bilder. Toppenkul! :)

Just nu sitter jag o Marielle här o kollar diverse youtubeklipp och väntar på att klockan ska bli halv åtta så att vi kan gå ner på Dos Amigos o käka middag :)

En superbra dag som jag räknar med att få ett lika bra avslut på! :)

Imorgon är det dags för service med Morten och sen har jag bara stud på schemat så att jag får tid att plugga in mig på Knossosutflykten som väntar på onsdag!

Ska vara lite social nu, en annan dag! ;)

Kram o puss

PS. Paulin, det var liksom ingen audition, allt från första valet kom lixom med! ;)

Bettan, ja det trodde jag inte om dig!

Av Åse - 13 april 2009 06:38

Jahapp, då var det en ny vecka och min Knossos utflykt närmar sig med stormsteg och jag har inte börjat skriva något kompendium ännu... :S Borde jag nog göra.. Har ju iofs avsatt tid till det imorgon så det ska nog räcka.. Är ju inte så mkt jag ska skriva om ändå.. Som tur är!

Idag står "a little bit of everything" på schemat, vilket betyder att jag o Janniska köra runt med bil på ön o utforska lite olika saker.. Kan bli kul, men en låång dag. Vi börjar nu kl 8 och de andra var inte tillbaka förrän efter 18 i förra veckan.. Då var de iofs fler i bilen, men endå..

Jag sitter i kökar frulle just nu, håller på o försöka koka ett ägg..

Igår gjorde jag o Marielle precis ingenting i flera timmar på eftermiddagen. Jag satt först o valde ut en massa bilder till min wall of fame, men mitt usbstick har av någon anledning valt att inte fungera längre. Jag blir så trött! :(  Men bilderna är utvalda iaf, väntar bara på ett mail från Johan med teambilderna från SID, sen lånar jag Jannis hårddisk eller Kristians usb o går ner till butiken :)

Nåja, när Marielle o jag var trötta på varandra (och Hipp Hipp!) så gick vi till Janni, där Kristian också var så satt vi där o snackade skit ett tag och det ena ledde till det andra o helt plötsligt drack vi vin o var redo för utgång.. Och så blev det också, Tropicanos närmare bestämt.. Ganska lugn kväll, det var inte så många där o jag var ganska trött.. Men det var en trevlig kväll, kommer bli mååånga fler av dem! :P

Btw, har glömt att kommentera kommentarerna på länge.. :P

Har glömt de flesta utom en, Bettan, blev väldigt överraskad, hade ingen aning om att du läste, din lilla smygare! ;)

Paulin, fortfarande förvånad att du trodde att du inte skulle va me på väggen, nu när det finns så många bilder o allt... ;)

Hmm, sen som vanligt o inte mer fantasi för tillfället! :P

Krama

Ovido - Quiz & Flashcards