Alla inlägg den 9 april 2009

Av Åse - 9 april 2009 20:46

Jahapp, då har det alltså hänt igen.

Jag har suttit här i 2 timmar och skrivit världens inlägg, men tror ni inte det skiter sig alltihopa? Så satans jävla jobbigt!

Jag är ledsen mina vänner, men nu får ni vara utan den infon!

Ska gå hem från Marielle nu, så jag honner inte ens skriva en förkortad verision!

Sorry... :(
Hade verkligen sett framemot att ni skulle få veta vad som hänt, men nej.. KANSKE en förkortad verision en annan dag, men inte just nu...

GLAD PÅSK till alla hemma, här på Kreta firar vi i nästa vecka, ska bli spännande!

Puss o kram

Av Åse - 9 april 2009 16:40

Först av allt, jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit på ett tag! Har inte internet i min egen lägenhet. Det finns internet men ingen kan lösenordet.. Suck. Men snart! Just nu sitter jag hos Marielle och lånar hennes internet.. Ska försöka göra en liten update om vad som har hät de här senaste dagarna...

Söndag var jag med Morten på service. Vi träffade totalt 3 gäster på 3,5 h så det var ingen betungande service, dock var det intressant för jag fick pratat med Morten om allt o inget och hur det går till här på Kreta. :)

Söndag eftermiddag hade vi någon form av möte på kontoret där vi fick lite papper o så. Söndag kväll blev en oväntad händelse.. Inte att kvällen kom då naturligtvis utan det vi gjorde.. Morten ringde o väckte mig då jag hade somnat när jag läste kompendiet till en utflykt, more info later, och sa att det var några stycken som skulle ner på Jay Jays o äta o ta en öl om en kvart. EN KVART! TAck för den framförhållningen, chefen! :P Så jag fick springa in till Janni o förvarna henne också och sen på med kläder och iväg. Det blev en trevlig middag med massor av Raki. Morten var ju ledig dagen efter.. :P Sen gick vi ner i byn för öppnandet av Tropicanos, och i det stora hela var det en trevlig kväll! :)

Jag skulle såå gärna fortsatt med restenande dagar också, men vi ska ut o gå en sväng nu, jag, Marielle, Mira och Lina. Vill verkligen ut o röra på mig, samtidigt som jag verkligen vill fortsätta skriva här, så jag återkommer! Snart! Lovar! (Vet att jag lovat förr, men denna gången ska jag verkligen försöka hålla det!)

Massssa pussar!

Ovido - Quiz & Flashcards