Direktlänk till inlägg 30 april 2009

Sorry...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv...

Men nu är jag här.. en stund iaf.

Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen.. Ska åka om en halvtimme ungefär.. Det är ganska så lugnt nuförtiden, blir ju inte det längre fram på säsongen när vi kommer ha stress o kaos o allt det där, men nu (förhoppningsvis säger jag inte förmycket nu..) är det ganska lugnt.. ;)

Vad har annars hänt..? Jaaa, Knossos igår igen o då passade jag även på att shoppa en superduperfin klänning som jag ska ha på mig på bröllopet! :D Ja, alltså inte på Knossos då, utan inne i Heraklion såklart! :)

Så nu är min mission att försöka gå ner ett eller 2 kilo, eller åtminstone absolut inte gå upp, tills dess så att klänningen sitter extra fint om 2 ½ vecka! Började redan idag med att ut o springa en runda för att sen ta en powerwalk med Marielle efteråt :) Och dessutom är målet att inte äta goids, glass o dricka läsk.. Borde jag väl klara av, eller...? ;) Hahah, jag vet vad ni tänker, ALLIHOPA! Åse påse godisgris!

Hmm.. Orkar inte riktigt skriva om vad som har hänt sen sist, men måste få med på ett eller annat vis att vi var ute o festade med Ving häromdagen! :) Som tur är hade jag ju en insider på Ving från Turkiet så det var inte så svårt att klura sig in på deras första balkongfest för säsongen :) Jag o Janni gick dit, och sen bar det även av till Tropicanos och en viss fröken Åse blev väl aningen berusad... ;)

Hmm... Något annat? (sagt med hon i charken på Konsum röst) Ja.. jag kommer ju faktiskt snart hem :) Förhoppningsvis torsdag om 2 veckor.. :P Morten ska bara få tummarna loss o ge oss våra datum för semestern så att jag kan boka mina flygbiljetter...

Jahapp... då var det nog inte så mkt mer, ska verkligen verkligen försöka skriva lite oftare, vet att jag har sagt det förr, men ja, ni vet själva, busy busy.. ;P

Vi hörs, vänner och bekanta! Glöm inte att kommentera, vill ju veta vem som läser! ;)

Kram

 
 
Ingen bild

P

1 maj 2009 14:04

:) längtar!!!

 
Ingen bild

Björn

1 maj 2009 17:34

Haha ja det där med godiset ska bli intressant att följa! :) Mycket imponerad att du tränar, jag försöker själv komma igång! Vi får sporra varandra lite ;) Nu vet du att det finns minst en som läser iaf. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Av Åse - 18 april 2009 08:03

Men shiiit, jag glömde ju berätta varför jag har träningsvärk! Har ju för tusan varit ute o sprungit! :) Nåågot stolt över mig själv efter det! Grymt skönt! Men sprang lite väl tidigt, det var för varmt! Nästa gång tar jag det en helvtimme-timme sena...

Ovido - Quiz & Flashcards