Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Glömde!!

Av Åse - 18 april 2009 08:03

Men shiiit, jag glömde ju berätta varför jag har träningsvärk! Har ju för tusan varit ute o sprungit! :) Nåågot stolt över mig själv efter det! Grymt skönt! Men sprang lite väl tidigt, det var för varmt! Nästa gång tar jag det en helvtimme-timme senare! :P Men det dröjer väl någon dag tills dess, nu var ju jag o Janni på walk i 2 timmar igår o idag ska vi vandra i Imbros, så någon dag måste jag väl få vila..? ;)

Nåja, det var bara det, måste få skryta lite ibland! ;)

 
 
Ingen bild

P

18 april 2009 10:31

Du är redig hjärtat, ta bara inte ut dig för mycket :)

 
Ingen bild

Björn

18 april 2009 11:03

Najs, är det alla toast du tränar bort? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards