Alla inlägg under maj 2009

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får se MASSOR av bilder inom kort!!

Paulin, vad ska jag säga..? Du är mitt hjärta! <3

Björn, tackar för den dissen! Du ska nog få se att jag klarar av det! :P Powerwalk idag igen! :)


Så, nu är det dags för er vanliga dödliga att få läsa lite nytt... ;)

Idag är det lördag, och med det flygplats.. Och imorgon är det söndag, och med det flygplats.. :P Men jag gillar det!  Det ska vara lite stress o nästan lite kaos, då är dte som bäst! :) Idag avr jag dep ansvarig på flygplatsen, och jag gillar det! :) Hoppas jag kan fortsätta med det under säsongen, en riktig utmaning! :) Bara ni som jobbat här på CHQs flygplats inser nog vilket jobb det är! :P

Hmm, annars..? Har varit ute på en lång promenad med Marielle nu på siestan. Blev en lång siesta idag.. Hemma runt 14 o ska iväg igen vid 21..

Ska alldeles strax iväg o handla på Lidl o Inka med Janni o Marielle, så har inte så mkt mer tid att skriva insåg jag nu.. Imorgon är det somsagt flygis igen, men något kortare, endast 1 dep o 2 arr... Måndag blir det HT o sen halv ledig dag och PARTY! :) Ledig på tisdag så de ska bli najs! :)
Onsdag är det så dags för Samaria ravinen! Äntligen! :) SKa bli riktigt najs!

Hmm.. annars inte så mkt.. Kämpar allt jag kan för att inte äta godis, det var tufft igår, riktigt tufft, man jag SKA lyckas! :)

Klänningen kommer sitta perfa den 16 :)

Jo, just det. Jag har äntligen fått datumen för semetser nu! :) Så den 14-21 maj är jag hemma hos er o sen komme rjag igen en vända i aug, närmare bestämt den 6-13.. :) SÅ nu vet ni det! Boka inte resa hit under de perioderna, annars får ni komma precis när ni vill! :)

Nu blir det bråttom om jag ska iväg o handla.. Vi hörs, vänner! :)

KRAMAS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards