Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Åse - 24 februari 2009 21:45

Måste bara lägga till 2 saker som jag upptäckte nu precis.. Jag har skrivit 3 inlägg på en dag (4 med denna, men den räknas inte..) och det är sjukt duktigt av mig, ch den andra saken, jag MÅSTE byta bild! :P

Nåja, det var det....

Puss

Av Åse - 24 februari 2009 21:36

Siter på kontoret aldeles ensam och har tråkigt... Tur att det bara är 20 min kvar!

Var nere på polisstationen idag, men det gav inte så mycket... Jag skulle komma tillbaka på torsdag och se om någon hade lämnat in plånboken, och om inte så kan jag bara få ett intyg.. Det är ju inte det jag vill ha! Suck! Det enda jag vill är att om polisen får in den så vet dem vem de sa kontakta, men tydligen fungerar det inte så här i afrika... :S

Nämnde jag att jag fick äta semla idag? Och precis som vanligt så blev det väääldigt nära kräkgränsen när jag stoppat i mig sista tuggan. Varför är de så stora o mäktiga? Har knappt ätit någon ordentlig mat idag, kom jag nyss på.. Tur att det finns både köttbullar o korv i frysen! :)

Men jag har faktiskt varit lite duktig idag, har fixat så att jag o Stoffe kan få provdyka imorgon.. Nu blev du avis va, mamma? ;) Själv är jag mest nervös.. Tänk om man screwar up o spränger lugnorna eller nåt... :S Nåja, ska bli spännande iallafall! :) Johan o Meidie har varit ute idag, Johan har gjort sitt andra provdyk härnere o han har redan cert.. haha tönt! :P

Nåja, nu ska jag snart gå hem och fixa mig lite käk, sen är det myskväll som gäller! :) God mat, massa godis o popcorn, Johanna o en bra film! Kan det bli bättre? ;)

Har förresten fått lite färg idag i ansiktet o på armarna. På öturen! Mycket märkligt.. Har ju ändå kört öturen massor av gånger o aldrig märkt att man kan få sol då.. Undrar vad jag gjorde annorlunda...? :S Eller har solen helt enkelt blivit starkare?

Bara en kvart kvar nu! Håll ut, håll ut! :)

Kramas

Ps, tycker ni e liiite dåliga med kommentarerna, eller är det fortfarande ingen som förstått att jag börjat skriva igen? :S

Av Åse - 24 februari 2009 14:51

Jaa, då var öturen avklarad.. Kanske inte den bästa jag gjort, med tanke på omständigheterna är det nog inte så konsitgt.. Men jag tror att gästerna var nöjda, det kändes så :)

I eftermiddag väntar polisstationen.. Är lagom sugen på det, men det måste göras.. och sen är det avklarat. Ikväll blir en riktigt lugn kväll för mig, helst lite god mat, godis, popcorn o film, det är vad jag ser framemot! :)

Imorgon är jag ledig och jag ska försöka få med mig Kristoffer och undersöka om vi kan dyka med Nuno.. Det hade nog varit vad jag behöver, lite omväxling i vardagen och något annat att tänka på!

Har faktiskt inte så mycket mer att berätta just nu.. ska snart ner på kontoret och äta en semla, det är ju trots allt fettisdag idag. Stackars Josse.. :P

Kommer nog en update senare!



Av Åse - 24 februari 2009 09:45

Usch, iadg är det många tankar som snurrar i mitt huvud och det orkar jag inte med! :(
För er som missade det så tappade jag min plånbok igår och det är typiskt dåligt! (Som sara skulle sagt..) Ska försöka gå till polisstatione idag efter öturen, men borde helst ha en portugistalande med mig, för polisen är inte så internatinella.. Kan bli svårt..

Körde Christina till flygplatsen igårkväll/natt.. Så var det hejdå! Gyrmt tungt, och jag vill skicka 1000 tack till Erika som följde med mig! Tack, hjälpte mycket!

Så har inte fått sova mkt inatt, vilket gör att jag är megatrött idag och tillråga på allt är det tidigaste morgonen på hela veckan idag, ötur som väntar... :S

Meeen, det finns bra saker också! Jag fick ett mail idag. Ett mail som jag väntat på och längtat efter så det gör mig iallafall lite glad!

Och sån tur att Melissa Horn finns! The best music! :) Även fast det är sorgligt så gör det mig glad på ett märkligt sätt...

Nåja, jag måste springa nu, borsta tänderna och fixa med papperna så att det kan bli en grym ötur idag! Det lovade jag Christina igår!

Christina, om du läser så saknar jag dig redan!

Till alla andra, ha en fin tisdag! ;)
Krama

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards