Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Åse - 26 februari 2009 19:06

Dagen började alldeles underbart med att det inte fanns ström, och därmed inget rinnande vatten i lägenheten.. Dubbelsuck! Nej nu ljög jag, dagen började med en morgonpromenad på en timme, och när jag kom tillbaka, DÅ fanns det ingen ström o rinnande vatten.. Lagom jobbigt när man var svettig.. :S Men jag åt frukost (utan internet som jag hade sett framemot..) Och sen packade jag en väska o gick hem till Johanna o duschade. Så det löste sig ganska smidigt ändå.

Sen var det flygplats som väntade. Hektiskt, men det gick bra. Inga större incidenter, inte som jag märkte iaf! Och ändå var jag inne i en stor finsk buss o delade välkomstmaterial.. Det var spännande.. hihi

Efter det åkte jag och Eddie, Eder, Deda, ingen vet vad han egentligen heter.. :P till Polisen för att reda ut det här med min plånbok.. Inget nytt, men nu har de mina kontaktupgifter så om den mot förmodan skulle dyka upp vet de var de ska leverera den. Bra det iaf.

Sen var det bara att stressa iväg till service på BEL. Var hemma ungefär samtidigt då servicedisken öppnade.. Oups.. Nåja, det gick fint. Torsdagseftermiddagar är oftast ganska lugna här så..

Ikväll ska vi iväg o "studda" Afrobeats.. Kan bli tervligt... Förutom en faktor som spelar in, som heter servicetelefon.... Suck. Nåja, jag får ha roligt utan sprit ikväll då.. :P (Blir väl mamma nöjd..)

Imorgon har jag HT på förmiddagen med Erika och sen halvledig dag.. Det är najs! De lediga dagarna duggar tätt nuföriden! :) Men den blir det väl inte förrän till helgen nästa vecka så får passa på o njuta nu... ;)

Jaha, något annat? Tror det knappt....

Hoppas allt jag kan o håller tummarna för nästa torsdag iaf! :)
Och sen blir jag ju snart gammal också.. Kom på det idag när jag o Johanna promenerade, det är ju bara 1½ vecka tills dess... :S Läskigt att bli gammal! :P

Nåja, ska sluta svamla nu o återgå till jobbet!

Kramas

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards