Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Åse - 25 februari 2009 22:47

För alla er som har sett vänner (och är lika addicted som josse o jag o linda..) Så har jag idag haft Joey and Janices day of fun, men inte riktigt, det har nämligen varit Kristoffers och Åses day of fun! :D

Det började med att vi var ute o dök, o det var riiktigt najs! Såg en stooor skäldpadda o massor med fiskar! :) Ok, kan inte förneka att jag var nervös, både innan och även mellan pooldyket och havsdyket, men när jag väl kom ner i vattnet så gick allt bara finfint! :) Riktigt mysigt var det! :)

Nåja, sen trodde jag ju att jag skulle hem, men då gick vi ner på Salinas o käkade lunch, o sen skulle vi in till byn.. ta ut pengar, käka glass o lite så..Men så gick vi in en minimarket o skulle köpa vatten, Kristoffer blev sugen på öl, men det fanns inga kalla.. så vi satte oss på Tam Tam.. Skulle ta en öl o spea lite kort.. sen blev vi sittande där i 6 timmar.. Några öl o GTs senare fick vi besök av Johanna o Maria, även Eeva en kort stund, Innan vi sen åkte hem.. Har varit hemma nu en stund.. Hunnit duscha o tänkte också skriva en liten kommentar här, sen är det dags att gå ut o festa lite till..Kvällen är ung! :D Det blir väl en sväng till Calema, och det har jag, helt ärligt, längtat efter! :) Blev ju inte i lördags, dessvärre... Någon blev ju lite full o klarade inte av att ta sig från förfesten.. :P Men jag var iaf inte den enda! tihi

Har inte så mkt tid över att sitta här egentligen... Blir väl en uppdate igen imon, om ni har tur.. Flygplats väntar imorgon, men innan dess en häärlig sovmorgon! :D

Kramas i massor

Av Åse - 25 februari 2009 00:54

Äntligen några kommentarer! Tack bästaste! :) Det värmde att få veta att det faktiskt är någon som läser! :)

Karin, tack för det.. önskar bara att polisen här hade fungerat någotsånär samma som hemma i Sverige, eller ännu bättre, att matkassarna höll samma kvalitet, så hade jag sluppit allt.. ;)
Och Josse, dubbeltack till dig som faktiskt redan hade skrivit innan jag bad om det! :D

Var egentligen påväg i säng, har redan somnat till filmen, som jag för en gångs skull själv hade fått välja. :/ Men så tittade jag in här en kort sväng. Tänkte att jag kunde skriva det femte inlägget för idag, men eftersom att bloggen går på svensk tid har den redan passerat midnatt så det blev inte så, typiskt! :P

Nåja, imorgon är det dykdags, spännande.. Och något nervöst..

Men nu har jag lite sömn att komma ikapp med!

Sov gott, fast det tror jag redan att ni gör!

Puss


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards