Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Tro det eller ej!

Av Åse - 23 februari 2009 13:06

Jaha, då var jag tillbaka i bloggen igen. Jag vet attd et var evigheter sen sist jag och det är inget jag är stolt över! Men ny tänkte jag faktiskt att jag skulle börja igen, ska försöka att skriva så ofta jag kan, men kan inte lägga några löften..

Livet på Kap Verde är förtillfället förvirrat och folk åker hem till höger och vänster :S. Har precis kommit tillbaka hit efter min semster, varit här en vecka nu, och dte har kommit en del nyheter på denna kosta tid.

Christina åker hem ikväll, Anders och Erika nästa måndag och Kristoffer snart han också..

Vi är alltså inte många från orginalteamet kvar här nu, vilket är tråkigt.. Men vi har ala fått våra sommadestinationer, för en del är det sverige som hägrar och för oss andra blir det nya resmål.. Vi vet ännu inte när vi åker, det enda datum som är fastställt är at våra siste gäster åker härifrån den 16 april, så det är ca en o en halv månad tills dess..

Det finns ingen större mening med att försöka catch up allt som jag har missat under mitt uppehåll här, utan nu ser vi bara framåt!

Idag, måndag, har jag haft servicedisk nu på morgonen och sedan blir det flygplats. Efter det har jag en ledig eftermiddag/kväll, vilket är väldigt skönt och välbehövligt :)

Helgen har varit något tuff, om man så säger.. :P

Jag hoppas att ni alla är glada över det faktum att jag fasktiskt börjar uppdatera här, och jag lovar att jag ska försöka så gott jag kan att uppdatera er ofta, så att ni slipper låga romaner.. ;)

På lördag ska vi ha teamdag, ingen vet eentligen vad det innebär, men det ska bli trevligt iallafall. :)

Just nu gläds jag mycket över nyheten jag nyss fick från syster Cilla, som jag hoppas hoppas hoppas blir verklighet! :) Hade varit supertoppen!


Oj, för er som inte vet så ska jag vidare till Kreta i sommar... Glömde jag nog nämna längre upp.. Först var jag inte helt övertygad om att det skulle bli bra, mest för att det int evar något av det jag sökte, men tanken har sjunkit in och jag tror nog att det kan bli riktigt bra trots allt.. Det som är nytt är ju att det är et stort team, och det är inget jag är van vid, men å andra sidan är det väldigt inkört, så rutiner och sånt ska sitta. :) Han som ska vara min manager (iaf vad jag tror) är en bra kille, så långt jag har hört, och ja, jag är positivt inställd. :) Så hoppas jag också att ni bokar resa dit alihopa så att jag kan få se måga av er i sommar! :)

Jag känner att det är väldigt svmligt här nu, hoppar från ena sakenm till andra..  Är väl mer elle rmindre påväg härifrån just nu desutom, servicedisken har stängt så det blir en tur till kontoret för att skriva in biljetterna, sen ska jag hem o ta det lite lugnt o få något att äta innan flygplatsen..

Meeen, jag skriver snart igen.. ;)

Puss o kram

 
 
Ingen bild

Frida

23 februari 2009 22:54

Yey, väldigt trevligt att du börjat uppdatera här igen, nu håller jag mina tummar för att du fortsätter :) Saknar dig! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards