Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

gjorde det igen...

Av Åse - 27 februari 2009 19:47

Jahapp, här satt jag imorse på balkongen och skrev ett långt inlägg, och sen eftersom man har världens sämsta blogg så klickade jag på "spara inlägget" men då hade internet kopplats ner så alt braa försvann! Trötta mig för helvete! sa jag då högt för mig själv, gick in o duschade o käkade sen lite frukost...

Ska försöka återge vad det handlade om, men det är lite svårt när det är så många som skriver till mig, både på facebook o msn...

Nåja, jag berättade lite om att vi var på afrobeats igår kväll.. En ny utflyt som v ska sälj, en slags afrikansk afton med musik och underhållning, i form av capoeira (så jäkla fräckt!), bongotrummor, senegalesisk brottning och en eldslukare! Rikitgt mysigt place, bra stämning och helt enkelt kul. De andra var väl lite mer in the mood, eftersom de fick dricka öl o inte tänka på servicetelefonen, men jag överlevde! :P

Hmm, nu när jag tänker efter så började faktiskt inlägget med att jag kommenterade mina kommentarer, men jag minns inte riktigt vad de var.. Jag minns att Björn skrivit något om min ålder, och jag kan bara säga att man skojar inte bort att man snart är halvvägs till 50! :P
Och Cilla, till dig kan jag bara säga, vi är i afrika, och här kan allting hända! :P Men till skillnad från vissa andra så ska du ju bara slappa vid poolen hela dagarna, så för dig spelar det ingen större roll vilken tid på dygnet du duschar, eller inte duschar.. ;)

I förmiddags hade jag HT, ensam.. Man har ju haft roligare, men det gick faktiskt bra! Föturom avslutet som belv katastofdåligt o slutade med att jaginte fick applåder.. :S Nåja, till kontoret efterår för lite efterarbete, sen var det leeeedigt resten av dagen! :) La mig nere vid poolen, sen följde jag med Johan o Meidie till stranden en stund... Kom hem för ett tag sen o lagade mat till mig o Linda, o nu sitter jag här...

Ikväll blir nog ganska lugn.. Igen.. Vet inte vad som har hänt med mig! Idag har jag ju inte ens telefonen, så kunde mkt väl gått ut o tagit en öl, men ja.. får väl se vad som sker. Ska ringa Johanna om en stund tänkte jag...

Hmm, nu vet jag inte riktigt om det fanns något mer att skriva.. Säkert altid något, men kommer inte på mer just nu..

Denna gången blir det en ctrl+a och crtl+c innan jag trycker spara, det är ett som är säkert! ;)

Ha en riktigt najs helg hemma! Vi ska ha teamdag imorgon, får väl se vad det innebär...

Massa kramar, hör av er om ni har tråkigt, jag finns tillgänglig ikväll! :)

Puss

 
 
Ingen bild

Björn

28 februari 2009 02:22

Haha det kvinnliga könet och deras nojjer för allt och ingenting! :) Kommer aldrig förstår sig på dem, men samtidigt kan man inte leva utan er ;)

 
Ingen bild

Cilla

2 mars 2009 10:30

haha, true true ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards