Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Teamday! :)

Av Åse - 28 februari 2009 19:20

Idag har team SID haft teamday! :D En riktigt härig sådan! Först fick vi lunch på Novo, ingen smaksensation, men fullt ok. Efter det var det dags för äventyr! Speedboat utan dess like. Grymt kul! :) Trodde först att jag skulle bli sjösjuk, menflyttade fram i fören och hade så kul så glömde tänka på de.. :P Sen fick vi en kort drink, coca cola i mitt fall eftersom jag har servicetelefonen, sen var det dags för nya utmaningar, danskurs på novo.. Också det riktigt kul. :) Sen var det frivillig vattengymnastik, jag la mig på en solstol o käkade chips istället.. :P  Och nu är vi hemma för att duscha o göra oss iordning innan det är dags för middag och festligheter på turtle shack ikväll. :) Ska bli riktigt trevligt, men synd bara att man får va nykter, men ska nog överleva det också...

Igår blev en riktigt lugn kväll, efter sconesen gick vi tillbaka hit upp för att se sex and the city men somnade alla 3 (Johanna, Maria o jag) i soffan, blev väckta av Erika o Anders som skulle komma o hämta sin tvätt, och då gick de andra två hem o jagr ätt i säng. .

Imorgon ska jag ut o åka båt igen. Ska studda Tropical sea, dvs vår stora catamaran. Ska väl bli kul det me, men hade bara önskat att jag inte var ensam, det blir lite segt då.. Men får göra det bästa av situationen. Det är bara en halv dag så jag ska nog överleva. Sen har jag transferfix efteråt, men har redan förberett det mesta idag på förmiddagen då jag hade GOL, så det kommer gå snabbt. :) Så det blir förhoppningsvis en gansk alång ledig eftermiddag för mig, innan det är dags att överta telefonen igen... :S

Ska försöka va lite ordentlig imorgon eftermiddag o komma ut o gå eller springa en sväng. Jag var riktigt på hugget o duktig då jag kom tillbaka från semestern, men sen har det varit diverse anledningar som gjort att jag inte kommit ut så många dagar i denna veckan, får bli skärpning på det nu!

Har förresten fått ett preliminärt datum på när jag ska åka härifrån.. Har ju vetat på ett ungefär innan, men nu när jag fick datumet blev det väldigt knas, för helt plötsligt är det bara en dryg månad kvar! Galet! Och tiden kommer gå såååå fort nu på slutet! Tänk bara, det är första mars imorgon! Och jag fyller år om bara en vecka och en dag! Galet!!

Det blir till att fira ordentligt på fredag, men hela adminteamet är på BVC då, så vi ska ut o äta på söndagen också! Så det ska bli riktigt najs! :D

Nu har jag svamlat nog för idag tror jag...

Ha en underbar lördagkväll!

Krama

 
 
Ingen bild

Cilla

2 mars 2009 10:33

Åka redan i April? kommer du hem om först? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards