Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Åse - 21 maj 2008 20:20

Tjenare! Oj vad spännande det känns att skriva allra första inlägget i min allra första blogg! :D Blev så inspirerad när jag läste Johans blogg så var tvungen att starta min egen! Undrar hur länge det kommer kännas spännande och när det mest blir drygt att man måste skriva i den där j*vla bloggen.. hahahah

Sitter här i min o Elises lägenhet och väntar på att Johan ska komma med ölen! Det är ju champions league final idag, om bara några minuter börjar matchen. :) Nu låter jag som värsta sportnörden, men jag har ju faktiskt bettat så klart jag måste se matchen me! Eller ja, Björn har bettat åt mig från mitt konto för turkarna har tydligen spärrat unibet också.. Inte nog med att de har spärrat youtube, nu får man inte ens betta... suck, vad är detta?!

Elise har nyss flytt in från balkongen med sin dator för att Kaan torterade henne på msn. ;) Den killen är f*cking crazy!

Idag har jag varit på flygplatsen. Gick helt ok, trots småkaos... Men det är ju alltid kaos på flygplatsen, så småkaoset idag var bara som småsten.. hehe

Nu tror jag att jag måste skicka ett mail till mina nära o kära därhemma. Var nog ett tag sen sist.. Plus att jag måste ju meddela att jag har en blogg så att folk kan läsa, annars känns det ju onödigt att skriva.. ;)

Matchen börjar nu alldeles strax och jag tror jag kan höra Johans steg i trappan så.. Until later! Love

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards