Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Åse - 24 maj 2008 16:43

Åååh, är så glad! Har blivit beviljad semester! Så har precis varit inne o bokat resa till Kreta för mig o Cajsa! Ska bli sååå kul att komma ner o träffa Johan o Henrik! :) Oj vad jag längtar! Men var inte oroliga hemma i Sverige, jag kommer tillbringa lite tid hos er me! Kommer hem den 30 juli, åker till kreta 3-10 aug o sen är jag hemma i sverige till den 13 då jag åker tillbaka hit till Side igen. Så nu är det bara för er att ansöka om dater under tiden jag är hemma så att jag hinner träffa er alla.. :) BTW jag räknar med en grym fest när jag kommer hem! Om inte samma dag som jag kommer så åtminstone på fredagen! ;) Sätter lite press på de få som kanske läser min blogg.. En sak som dock är riktigt tråkig med det här med semester är att nu försvinner alla i teamet härifrån i två veckor i taget... :( Camilla är ju hemma nu och redan på lördag försvinner Johan. :( Elise o jag blev lite ledsna faktiskt! Hur ska vi klara oss utan Johan i två veckor :( Menmen.. sånt e livet som dem brukar säga... En annan sak som piggar upp läget just nu är att det är kick-off på måndag! :D Ena halvan av AYT har nu på måndag, däribland jag, elise o johan! :D. Den andra halvan har nästa måndag. Synd att vi inte kan ha alla samtidigt, men vi ska nog kunna ha kul ändå! På tisdag är det dags för fotografering i uniformen, hela gänget, ska bli göy! :) ÅÅh, jag är så glad! Allting bara går min väg för tillfället!  *peppar, peppar!* Njuter av livet i fulla drag!! Tack tack tack alla som sporrat mig till detta jobbet, framförallt tack till Ulrika, Henrik o Sofia, You made me do it! :D I owe you big time! Nu ska jag fira vidare! :) Puss o kram  

Av Åse - 24 maj 2008 11:34

Ojojoj.. Idag känner jag mig bakis, till skillnad från igår, det enda konstiga är att jag var nykter inatt.. Jag o Johan har varit på flygplatsen o skickat iväg folk som skulle till Malmö o Stavanger. Eller ja, Johan har skickat iväg folk. Min buss var ju så sen så att när jag kom till flygplatsen skulle inchecket till Stavanger stänga typ 5 min senare, vi var i sista sekunden! (Eller sista minuten..) Och även till Malmö-planet hade nästan alla gäster checkat in när vi kom. Så Johan gjorde det mesta jobbet själv.. Stackaren! Till råga på allt körde han hem också.. Ett tag var jag lite orolig att han skule somna, men jag fick sitta o snacka med honom hela tiden, och komma på samtalsämnen för en hel timme när klockan är 4 på morgonen och man själv inte vill något hellre än att sova, det är inte helt lätt det... ;) Fick bjuda honom på lite slik också så att han fick lite sockerkickar. Men vi kom hem iaf, och direkt i bingen! Vaknade när Elise gick upp vid halv nio, men sen somnade jag som tur var om igen och nu har jag nyss stigit upp. Hade fått en uppgift av Linus på sms som jag ska göra under dagen så jag sitter o funderar på om jag ska gå dit nu direkt, mest för att få det överstökat, eller om jag fortfarande är för trött för att tänka.. Tål att funderas på en stund till. Annars är det inte så mycket mer som händer idag.. Står ZZzz på mitt schema, ganska soft :) Ikväll är det Eurovision.. De flesta av de andra är på flygplatsen hela kvällen så det blir nog jag o Johan som får titta. Men jag vet ju inte ens om jag vågar mig bort till Side Hill.. Finns ju någon där som tydligen är lite arg på mig.. Oups! ;) Nåja, kanske lika bra att ta tjuren vid hornen, eller Engin vid hornen, haha :) Vi får se hur kvällen utvecklar sig!

Until later... Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards