Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Åse - 23 maj 2008 16:23

Ååh, vad det är skönt att vara ledig! Me like! :D Sen mitt förra inlägg har jag bara legat nere vid poolen o njutit hela dagen. Elise lagade nyss till en riktig festmåltid till oss (om man jämför med gårdagens lunch) på resterna av gårdagens festmåltid, som faktiskt var en riktig festmåltid. Säga vad man vill om Johan, men laga mat, det kan han! :D Tack så mycket, jag vet att du kommer läsa detta! ;) Har inte så mycket att dokumentera idag med tanke på att man inte har gjort många knop! Men jag kan säga så mycket som att bilderna från gårdagens höjdarfest finns ute på fejjan nu. Sitter bara o väntar på att Johan o Henrik ska sluta jobba så att vi kan få lite sällskap här hemma. Jag tänkte tigga till mig en filmkväll ikväll innan det är dags för mig o Johan att åka till flygplatsen. Vi ska vara där inatt o hjälpa till med departures.. Blir väl att vi åker härifrån runt 02.00 och är hemma igen vid 6.30 ungefär... Sen imorgon hoppas jag på att se Eurovision på storbildsskärm nere på Side Hill! Kan ju bli en riktig höjdarkväll! Hoppas det går vägen! Nej, nu kommer jag inte på något mer vettigt att skriva.. Återkommer när jag har gjort någonting så att jag verkligen har något at dokumentera! Kram o puss

Av Åse - 23 maj 2008 11:21

Ojojoj, vilken kväll! Det var en av de galnaste kvällarna på mycket länge! Alla var dritfulla, och vi hade sååå sjovt! :) Skumparty o grejer, galet! Vågar inte skriva förmycket här med tanke på vilka som kanske läser, men för er som vill höra hela storyn, som tex Camilla när hon kommer tillbaka från Sverige, så lovar jag att återge den, igen o igen, för detta var en kväll att minnas! :):) Bildbevis kommer inom kort på fejjan, I promise! Nu e de poolen som gäller! Pusss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards