Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Åse - 22 maj 2008 18:02

Jaha, dags och uppdatera bloggen då.. ;) Idag har varit en ganska chill arbetsdag. Det började med sovmorgon! :) Älskar dagar som börjar med sovmorgon! Behövde inte gå upp förrän vid nio.. skönt! Sen hade jag o Elise HT (holiday Tips) kl elva. Gick bra faktiskt! Vi kände oss nöjda. Hemma igen runt tolv, då vi kastade oss i poolen, sen låg vi därnere med Johan några timmar för at sedan laga till en ganska speciell, men dock god, "lunch" innehållande stekt potatis, stekt lök, vitlök o stekt ägg. Kändes som att vi manglade någon typ av kött, men men vi blev mätta. Sen har vi haft service på Side Hill nu på eftermiddagen. Just nu sitter vi framför vars en dator och väntar på att Johan ska komma hit o laga mat åt oss. Sån lyx vi har! ;) Ikväll är det fest som gäller, för första gången har Elise sagt att hon ska bli ful :) Yei! Johan kommer förmodligen också följa med ut o Henrik sa att han skulle va me på förfesten så får vi se vad som händer sen. Nåja, kul ska vi ha ialLafall! :) Sitter o väntar på min MSN date som fr tillfäle tär 11 min sen.. jag hoppas du tar åt dig om du läser detta! ;) Nåja, ha en trevlig kväll alihopa, och glöm inte hejja fram Charlotte i semin ikväll! Later! Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards