Direktlänk till inlägg 31 maj 2008

Äntligen internet igen

Av Åse - 31 maj 2008 15:23

Det är väl ändå helt sjukt vad internetberoende man har blivit! Internet har vä varit borta max ett dygn o jag har sån galen abstinens! Men nu är den ju tillbaka igen och jag kan vara lugn :) Ångesten har lagt sig också, även fast den kommer tillbaka i små doser lite då och då.. Men har pratat med både Elise o Henrik nu och de säger att jag inte behöver ha ångest över något så jag får väl tro dem. Eller så är de bara väldigt snälla.. ;) Igårkväll hade Elise o jag en koselig hemmakväll, satt och tittade på Friends :) Sen somnade jag innan 10 tror jag.. skönt, behövde lite sömn! Idag har det varit service, ganska chill och sen har jag legat nere vid poolen. Riktigt skönt! Nu ska jag alldeles strax laga äggakaka till halva Sidefamiljen, dvs Elise, Henrik o mig sen ska Elise o jag bege oss till Havalimani strax efter kl sex.. hehe nu kom jag att tänka på att Henrik tycker det är mycket märkligt att vi i Sverige har samma stavning på räkneordet sex och aktiviteten sex.. Som bäddat för missförstånd säger han! Och konstaterar att danskarna var lite smartare när de bestämde att räkneordet ska stavas seks.. ;) Jag tror jag har fått beviset på att ingen läser min blogg eller också att ingen tror att de känner mig eftersom att ingen har gissat på vilken låt det var jag lyssnade på när jag låg bakis igårmorse.. :( Nåja, då får jag skriva för min egen skull istället då.. Snyft.. hehe Det var något jag tänkte på att jag skulle skriva, men vad var nu det..? Nej minns inte. Återkommer om jag kommer på det och det var något viktigt. Annars blir det ny update när jag vaknat imorgon.. Ska vara på flygplatsen länge inatt så det blir inte imorgonbitti! Jo, nu kom jag på det. Alla ni därhemma som ska till Sommarnatta på Tingvalla ikväll, ha riktigt jävla skoj, och försök att inte sakna mig förmycket trots att jag inte missat det de senaste åren.. ;) Och någon, snälla någon, ta min plats i en drickatävling med Anna Månsson! ;) Men passa er för att förlora, det är jag som leder! Haha, nej.. nu måste jag laga mat! Enjoy your weekend! Puss

 
 
Ingen bild

Björn

31 maj 2008 16:08

Hm, sist Winnerbäck gick på repeat va de Om du lämnade mig nu.. Den är ju väldigt mysig, så min gissning blir just den ;) när kommer facit..?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards