Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Då var den avklarad..

Av Åse - 4 april 2009 22:40

..första dagen i uniform på Kreta.. Och vi fortsätter imorgon! Tyckte att det var lite meningslöst att jags kulle vara ledig imorgon igen, så jag tar med chefen på service :)

Enda tråkiga med det är att jag ska börja kl 8 så det blir ingen sovmorgon! :S Men jag måste ju faktiskt ställa om dygnet nån gång, så lika bra att börja. Kanske jag får ledigt på eftermiddagen iallafall..

Ok, jag förstår att ni alla är nyfikna, så jag ska berätta hur det gick! :P Flygplatsen gick fint! Vi hade ju bara arrival, men vi var där i god tid och Morten gick igenom o berättade hur allting kommer att fungera i högsäsong. Det är en mycket liten flygplats som trots det tar emot sååå mkt gäster i veckan så det är knappt sant, så det gäller att ha organisation. Så allt det har vi fått lära idag. Sen kom då äntligen flyget, men bagaget tog tiiiid. Bamse var där och underhöll oss, vilket var tur, annars hade vi dött av tristess.. :P

Och dessutom, så när vi kom ut på parkeringen... så ÖSREGNAR det! Jiiiippie tänkte alla, vilken grym första arrival! :S

Men men, nu är jag iaf hemma.. trött, hungrig och med antydan till huvudvärk. Har druckit för lite idag, det är ett som är säkert. Och jag har inte mer vatten.. Men de säger att man kan dricka kranvattnet.. bara att det smakar lite äckligt.. Tror nog ändå jag håller mig till juice och sprite, för det har jag iavrje fall. Ska ta mig några mackor också! Mackor, fattar ni? Gott bröd med ost och skinka, OCH gurka! Gooooottt! :)

Nu blir det mest svammel igen, vi hörs imon!

Sov gott! Nej, förresten, det är lördag, så festa lugnt!

Tänker på alla er på SID, Ni är säkert aspackard (som en viss ung herre skulle stavat det :P) vid detta laget, om klockan skulle varit lika mkt hos er som hos mig, vill säga.. Och ni alla kommer va "javla bakis imorgon" hahaha :P

Saknar er!
Puss

 
 
Ingen bild

Josse

4 april 2009 23:02

Vem är den "unga heren" som du nämner hela tiden?

 
Ingen bild

Frida

5 april 2009 18:06

Härligt att höra att allt gått bra so far, tror du kommer stortrivas på Kreta, det är en helt underbar ö! När i maj kommer du förresten hem till sverige? Kram!

 
Ingen bild

Paulin

6 april 2009 09:12

Hoppas du har det bra hjärtat, tänker på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards