Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Liten siesta.. :)

Av Åse - 11 april 2009 11:01

Har varit ute o promenerat med Janni i Platanias och Agia Marina i 3 h o är lite lagom sliten o framförallt hungrig. Vi insåg att vi gick lite för tidigt, för så här tidigt på säsongen öppnar butikerna inte så tidigt på morgonen, dessvärre.. Så när vi gick genom Platanias var dte int emkt som hade öppet.. Vi bestämde oss för att gå hem, äta lite lunch, sortera bland alla papper som man fått gällande allt o inget, och sen ta en runda till i eftermiddag istället och kika lite mer.

Så nu är det dags för lasagneresterna från igår.. Köpte en färdig gjort lasagne på lidl so faktiskt var riktigt god! :) Plus att idag har jag införskaffat mig en osthyvel så att jag slipper skära mig när jag kommer hem på natten o ska ta mig en smörgås o skära ost med kniv.. :P Ja, ni läste rätt, jag gjorde en Linda i onsdags natt när jag kom hem kl 04.30 ;)

Mmm, gott det var med lasagne :) Smaskens!

Nu när jag har ätit färdigt hr ska jag som sagt sätta mig ner med all apapper vi fått om allt och inget och försöka sortera in dem i min mapp så att jag har styr på tingen.. Kan ta en stund :P

Tror inte att jag hade så mycket mer vettigt just nu faktiskt, men gud va skönt det känns att faktiskt kunna uppdatera oftare, mycket enklare så för då har jag inte så stor press att skriva världens längsta.. :P

Hörs snart igen! :)

Krama

 
 
Ingen bild

Bettan

11 april 2009 12:26

Och så mycket skönare för oss som försöker undvika att plugga när det finns nåt nytt att läsa...

 
Ingen bild

P

11 april 2009 19:22

sååå mycket roligare att läsa när man faktiskt får veta lite ;) good work darling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards