Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Åse - 1 mars 2009 10:08

Idag ska jag ut och studda Tropical sea, dvs vår stora catamaran.. Ska bli lite kul ändå.. Lugnt och skönt, bara slappa lite.. Hoppas bara att det inte blir förmycket vågor så att jag blir sjösjuk.. Men det är ju en stor båt och dessutom en catamaran, så jag hoppas på det bästa!

Igår blev en riktigt najs kväll! :) Vi gick ner för att äta på turtle shack.. Först var det show, musikaltema, passar ju mig pefekt! Caz och den andra tjejen var riktigt duktiga o de va bra stämning. Sen blev det lite "danstävling" mellan oss nordiska och ett gäng "äldre britter" (för att vara snäll..:P ). Efter det var det dags för karaoke... Och oj oj oj vilken kväll det blev alltså! Battle mellan oss o dem igen och herregud! Det var riktigt najs! En underbar kväll.. Trots att S var där och han hade vääärldens fulaste, och jag skojar inte, skjorta på sig så hade jag fan riktigt roligt ändå. Kändes gött! :) De andra gick sen vidare till Calema, men jag o Stoffe stod över.. Jag hade ju servicetelefonen och Stoffe skulle ha GOL AM idag, Så vi gick hem istället, och möttes av ett totalt kolsvart hem.. Strömmen borta, IGEN! Det är något tröttsamt detdär! Men det var ju bara rätt i säng ändå, så spelade ingen större roll, förutom att det var svårt att hitta... ;)

Nej men om man skulle ta sig en smörgås innan jag ska iväg med båten...

Cilla, jag hoppas hoppas hoppas att det löser sig nu! :( :S

Jag uppdaterar senare, kanske även med lite bilder från gårdagen! :)

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards