Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Åse - 7 mars 2009 23:09

Sitter på balkongen och tar mig en drink, i väntan på de andra. Har nyss varit ner eo ätit på Salinas, och nu skulle alla bara hem i göra sig iordning o sen komma hit så vi får festa gärnet o sjunga lite singstar :)

Ska bli en riktigt najs kväll, både tror o hoppas jag!

Har väl inte så mkt mer att tillägga än då.. Förutom att jag om 1h o 5 min blir gammal hemma i Sverige. (Om man räknar från exakta tiden jag föddes.) Här på Kap Verde dröjder det 3h o 5 min.. Så jag hinner bli lite full först.. haha

Rapporterar om aftonen imorgon!

Ha en rigtigt go aften!

Kämpeknuuuuus!

Av Åse - 7 mars 2009 19:08

Nu har jag o Johanna varit rediga! :) Eller nu och nu, det var ett tag sen. Men vi var iaf ute och sprang o promenerade! Sprang ett varv o gick ett.. Riktigt najs! Varmt o gött också! Sen hittade jag Johan vid poolen så jag joinade honom för ett dopp i den kalla poolen. :)
Nu precis har jag o Johanna varit inne i byn. Vi skulle uträtta några små ärenden, men de flesta sket sig. Johanna skulle framkalla bamsebilder, men de fanns inte med på minnessticket. Jag skulle ta nytt körkortsfoto, men de blev på tok för små såg jag sen, sen skulle jag gå o få min dator ihopskruvad, men där var stängt. Så det enda vi faktiskt fick uträttat var att köpa lite dricka till ikväll! :)

Just nu sitter jag på office o äter glass som Stoffe o Maria var söta att köra och handla! :) smask!

Ska ner o äta på Salinas sen vid sju o sen blir det party för hela slanten! :D

Nu kladdar jag snart ner hela datorn med glass!

Later! kram o puss

PS. Tack mamma, saknar dig också! KRAM

Av Åse - 7 mars 2009 12:45

Ja då var det äntligen lördag och jag jobbar bara helvdag samt ledig imorgon :) Har SD BEL nu på morgonen och här är helt dött.. Inte mkt alls som händer, men det tycker jag är ganska skönt. Hålle rpå att ladda upp lite bilder på fb.. :) Bäst att ladda upp så många som möjligt så de inte försvinner sen i nästa datorkrash! :S

Nu när jag slutat här ska jag till office en sväng, sen ska jag hjälpa Johanna och göra barnen glad genom att leka bamse. :)

Sen är jag leeeeedig hela helgen! Riktigt najs det!

Ikväll blir det hemmafest, singstar och drickaspel och sånt roligt. Men eftersom att adminråttorna är på BVC blir vi inte så många..

Jag räknar fullt ut med Johanna, Maria, Sisse & Charlotte, sen Johan ska ju joba tidigt imorgon, mend et har inte hindrat honom förut! Och stackars Stoffe har servicetelefonen, men han får minsann offra sig ändå! :P

Imorgon blir det sen födelsedagsmiddag på Leonardos och sen får vi se vart kvällen tar oss! :) Jag ser framemot 2 höjdarkvällar! Som alltid med team SID! :)

Har väl inte så mkt mer att tillägga just nu.. Återkommer nog senare, om jag får igång internet hemma i eftermiddag...

Pussas


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards