Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Åse - 8 mars 2009 20:39

Jap, idag är det dagen F! :) Födelsedagen! ;)

Än så länge har den mest spenderats i sängen... Johannas! ;) Sov där inatt efter att ha gått från Calema när de stängde, vid 5.30 Och vi har bara legat och slöat hela dagen och tittat på sex and the city! :D

Det har kommit ett antal sms o telefonsamtal, tackar för alla dem! :D

Kom hem för typ en halvtimme sen, håret på alla håll och med klänningen från igår, plus en lånad tröja av Johanna, och med skorna i handen promenerade jag från BEL... :)

Nu har jag tagit mig dagens första mål mat, 2 knäckisar, och massor med coca cola. Snart dags att göra sig iordning för kvällens middag med efterföljande fest :D

Gårdagskvällen blev helt underbart bra! Middag på Salinas, sen fest här hemma med Fuckmaster och sing star, vad annars, liksom? :P Sen vid tolv så sjöng de för mig, den danska födelsesången när man får välja instrument, jag valde harpa, panflöjt och elgitarr. Sen gick vi ut vid halv ett ungefär tror jag... Och var på Calema som sagt till de stängde. Mycket trevligt! :D

Nåja, borde väl kanske ha mer att skriva men det har jag fatiskt inte.

Kom just precis nu på att jag har ju 2 paket att öppna idag :) Ett från mamma o ett från farmor som kom med co mailen i torsdags. Ska genast springa o hämta dem!

Hoppas alla har och har haft en underbart fin helg!

Kramas

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards