Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Åse - 2 mars 2009 11:13

Cilla, saken är den att det finns ingen hemresa från Sal om en vecka,. det är därför man bara kan boka för 2 veckor hit. Det finns ett visst antal platser till BVC och ett visst till SID o det är risk att planet blir överfullt om man inte håller de restriktionerna.. Svårt att förklara, men nu löser vi ju det förhoppningsvis ändå! :)

Och ang det andra, jag vet inte om jag kommer hem emellan, förmodligen inte, Kreta öppnar redan den 4 april...

Sådär, godmorgon allesammans!

Nu vecka, ny dag, nya tag! Jag o Johanna började dagen med en härlig morgonpromenad! :) Kom hem, satt lite på internet, åt frukost o då hörde jag ett pip.. Förstod inte riktigt vad det var förrän jag skulle hoppa in i duschen och lampan inte gick att tända. Då insåg jag att pipet hade varit Lindas dator när den inte längre fick ström.. Störande! Så det blev en dusch iform av att hälla vatten från en 1½liters flaska över mig.. Lagom fräscht sådär. Får bli en ordentlig dusch innan flygis om strömmen är igång tills dess.. Har varit mycket strömavbrott nu på sistone, man undrar vad det är de håller på med egentligen...

Hmm, vet inte riktigt när jag skrev senast och vad jag skrev om , men jag antar att det är före Tropical Sea igår.. Iallfall, båtturen var najs. Stor fin båt, trevlig personal o vi var bara 10 gäster, båten tar typ 80-90, så ni kan tänka er att det var gott om plats.. :P

Sen skulle jag ha transferfixpå eftermiddagen, men det var redan fixat när jag kom hem, så Johanna o ja la oss vid poolen en stund. Sen kom Johan o Meidie o jag fick födelsepresent en vecka i förväg. :D En superfin röd plånbok/handväska.. Riktigt najs :D

Men sen ringde telefonen o deva dags för jobb.. :S Så Johanna o jag fick snällt sätta oss i bilen o köra runt till alla hotellen med nya utflyktsprogram.. Lagom kul så sent på eftermiddagen, men thats life.. På vägen hem hämtade vi cheesespringrolls och pizza o sen var det frossarkväll påMoradias. :) Sen satte vi på en film, o för en gångs skull fickalla plats i spffan o alla låg bekvämt.. För bekvämt tror jag för de flesta somnade.. ;) När filmen var slut o ala var aströtta o skulle i säng så var klockan bara 21.15 oups.. :P Men dte var skönt att komma i säng så tidigt faktiskt!

I eftermiddag väntar flygplatsen.. Och Anders o Erika åker hem.. :( Inte kul alls, kommer bli tomt efter dem.. Men i gengäld får vi två nya danska piger. Som jag ska vara Buddy åt.. får väl se hur det går.. :P

Hmm, direkt jag kommer tillbaka till kontoret idag nu efter servicedisken ska jag kolla upp flyg från BVC på torsdag så ska vi nog fixa detta.. :)

Mamma, din kommentar syns inte direkt, jag måste godkänna den först. Så nu har den kommit med, försök gärna igen och skriv nåt lite roligare :)

Hmm, time to go back to work...

Later! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards