Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Åse - 18 mars 2009 21:46

Usch, jag är verkligen inget fan av guide online.. Gillar inte att stta på office utan att ha något att göra! Ok, idag har det ändå varit lite action.. Har skrivit ut nya utflyktsprogram och hjälpt till lite med annat o sen veckomöte, men tiden går ändå så ofattbart långsamt! :( Dessutom har internet fuckat hela eftermiddagen, så jag har fått logga av o på VPN cirka varannan minut, eftersom att man är totalt handlingsförlamad utan internet på detta stället! Kan inte kolla loggar, inte mailen o inte smsen, dvs det arbete man ska utföra när man är GOL.. Nåja, nu är det inte mer än 10 mins kvar iaf :)

Sen väntar pannkakskalas hemma hos Johan, jippie! Jag ville egentligen ha pannkakor redan igår, men då blev det ju Tam Tam istället, så jag är verkligen sugen nu :D Ska bli najs!

Imorgon är det dags för flygplats igen.. Hoppas det går lite smidigare idag än förra torsdagen, då blev allt mest bara knas.. Nåja, ibland blir det ju så..  I måndags var det ju mer flyt än man nånsin kunnat räkna med, så.. ska väl inte klaga för mycket!

Hmm, pratade med mamma förut.. Hon sa att man lätt kunde missförstå det jag skrev innan idag.. Det är alltså inte chaufförerna som är fulla, det är jeeparna ;) Så har jag klarat av det!

Sen har jag fått en del kommentarer om den här mystiske killen me.. Inte hr dock, utan bara genom andra kanaler.. Vet inte vad jag ska säga, men humöret går upp o ner hela tiden, förstår mig inte på honom! Förstår mig inte på någon kille överhuvudtaget just nu.. Speciellt inte de som bor här.. Kap Verde är ett mecka för knasiga killar! Suck, jävla italienare! haha Internskämt på hög nivå!

Ska sluta svamla nu, blir inget mer vettigt..

Imorgon om en vecka kommer Paulin <3

Inat om 2 veckor lämnar jag afrika.. KNAS!

Ha en trevlig kväll!

Kramas

Av Åse - 18 mars 2009 15:56

Jahapp, så är man tillbaka från en ötur som inte gick annat än bra! Riktigt najs gäng och en grym dag! Lagom varmt o ja, helt toppen.. Inte illa det! :)

I eftermíddag väntar GOL, inte lika kul, men ska nog överleva, vi har ju veckomöte kl 19, så man kan nästan säga att det blir en timme förkortad GOL-tjänstgöring! :)

Vet egentligen inte om jag har så mtk mer att skriva om idag... Gårdagskvällen blev en lugn kväll på Tam Tam, skrev jag det imorse eller? Jag drack bara en grön öl o en grön shot. Hade ju trots allt servicetelefonen. Känner iofs igen denna texten, så tror att jag har skrivit det förr.. :P

Hmm, detta kan ha blivit mitt kortaste inlägg någonsin, fast ändå inte tror jag... Nåja, det blir så om man uppdaterar ofta.. :P

Ha de guttans!

Kram


Av Åse - 18 mars 2009 09:43

God morgon mina nära och kära!

Jag sa ju att jag skulle försöka, och här är mitt första försök.. hha

Sitter på balkongen o dricker en c-vitamin.. Är hungrig men inte sugen på frukost.. Så magen får snällt vänta till Espargos då det blir en smörgås.. :)

Ska köra öturen igen. 5 jeepar idag, har exakt samma chaufförer som igår. De är inte ens fulla så detta ska gå smidigt. :)

Igår kväll var vi på Tam Tam o firade St Patricksday. Drack grön öl o görna shots.. :P En lagom trevlig kväll, men jag körde hem ganska tidigt.. La mig o kollade på OC. Har ju trots allt missat en hel del sömn de senaste 2 veckorna o dessutom hade jag servicetelefonen. I eftermiddag har jag GOL 16-20 o sen ska vi ha veckomöte, då vi förmodligen ska öva lite dancemoooves.. haha :)

Mhm.. inte så mkt mer att uppdatera er med tror jag... Dessutom är jag lite sen.

Later, honeys!

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards