Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Åse - 19 augusti 2008 18:37

Måste bara börja med att säga att jag har tappat hoppet på om någon fortfarande läser min blogg... :S Om det finns någon som läser så får ni mer än gärna kommentera lite, tack på förhand! ;)

Jahapp, så var det dags för mig att åka till Kemer.. Är faktiskt inte så ledsen över det.. Ska bli ganska skönt o komma dit o ta de lite lugnt o gå o lägga sig tidigt för en gångs skull.. ;) Har blivit lite sent de två senaste nätterna o det känner man av! Är grymt trött nu! Och för att inte tala om imorse när klockan ringde.. usch, fy o blä va trött jag var! Nja, det är klart att det ska bli trist att åka ifrån teamet, o framförallt Elise, eftersom hon har varit i Kemer denna veckan, så har bara sett henne lite snabbt på flygplatsen då jag kom i onsdags och nu i lördags, så det är trist, men vad gör man? Det är ju bara en vecka, och veckorna går ju så fort nuförtiden, så vips är jag tillbaka i Side igen! Som sagt, hör o härna, jag är inte speciellt negativ för att åka till Kemer! Har laddat hem en del filmer me som jag tänkte se när jag är där, så det blir chill! :)

Och jag har faktiskt en hör och häpna sak till att berätta för er alla! (om det nu finns någon som läser..) Jag har haft en riktigt greit dag idag på Real Turkey! :D Hade ett sällskap på 6 pax, alla kände varandra, så det har varit så trevligt! Riktigt personligt, nästan som att jag kände dem från början! ;) En riktigt nice dag! Och nu på eftermiddagen har jag suttit uppe på kontoret o sysslat med min favoritsyssla, transferlistorna. En lugn o avslappnad eftermiddag med svensk radio som sällskap, chill! :)

Nu sitter jag här o har nyss gjort mig två toastar med ost o väntar på att Elise ska komma hem. Den andra halvan av teamet har varit på WOW-training i Alanya idag, så Elise is lucky to get home en dag tidigare från Kemer. Nice, för på så vis hinner vi ses lite innan jag åker iaf.. Men jag är somsagt grymt trött, så det blir tidigt i säng idag, kanske med en film eller något avsnitt med vänner.. Längesen nu faktiskt!

Alla har det bra hemma, hoppas jag!!

Massa kramar, talk to you later!

Av Åse - 19 augusti 2008 00:18

Jaa, så var då änu en dag i Side till ända.. En mycket bra dag, måste jag säga.. Mitt humör är bättre idag än de senaste dagarna, viket känns oerhört skönt! :D Idag har varit en nice dag, i morse åkte nästan halva teamet, dvs  jag, Linus o Peter till Alanya för att ha WOW-training. Träffade Therese, vilket inte var igår, så de va nice! :D Själva WOW-trainingen överträffade mina förväntningar! Tror alltid att jag aldirg ska ha ågra ideer o inte komer komma på någonting, men när man siter så i grupper så räcker det att en börjar säga nånting som sen någon annan spinner vidare på  sen ytterligare någon mer ide så är det igång. Massor med kreativa ideer som kom fram, skoj! :) Sen var det dags att lämna av Peter i Alanya, den stackaren blev ju tillbakaflyttad dit, han får bara fltta hela tiden.. :S Men innan dess åt vi en nice lunch, med tillhörande efterrätt på Flower Garden.. Sen när vi kom tillbaka hann vi vara hemma ca en halvtimme innan det var das för service. Meidie o Linus skulle ha BS medans jag hade WAP. En riktigt nice WAP med massa problemlösning i uppföljning o sen stack jag till side hill o lämnade en present tillen gäst som fyllde 65 som blev jätteglad. Kul! :)  Nu ikväll har jag, Meidie, Johan o Emma varit o käkat grillbuffén på Side Hill. Meidie, Johan o jag slukade även i oss vars en grymt stark Irish coffee, mums! Och sen avslutade vi kvällen med TP o lite öl hemma hos Johan. En riktigt trevlig kväll o jag är på bra humör! :D Tack för det, gänget! :D

Igår var det söndag ja, och jag o Johan hade HT, har jag skrivit om detta redan, kanske..? Iaf, HT gick bra! Lite förvirrat emellanåt med vem som skulle säga vad o när, men vi löste det grymt bra tycker jag, Johan o jag är ett grymt team, så är det bara! *HOPPAS* jag hamnar med Johan på vinterdestinationen, det hade bara varot så grymt bra hvis vi gjorde det!! På eftermiddagen hade jag o Johan areaservice, och Meidie studade i uniform, vilket i princip betyder att hon gjorde exakt samma som vi! ;) Gick me riktigt bra det. Och sen hade vi lite grillparty på kvällen, och jag kämpade som tusan för att bli av med BU-phonen, tillslut blev det att Elise fick ha den i Kemer... Men sen orkade jag ändå inte festa. Drack en o en halv öl till maten, sen spelade Johan lite gitarr o så som vanligt, men sen gick jag o la mej när de andra gick ut. jag var dödstrött. Funderade ett tag på om jag blivit norsk, men det har jag nog endå inte trots allt.. ;) Jag förstår om ni läsare är lite chockad enu efter mitt besked om att jag inte orkade festa, men som sagt så har jag inte varit på topp de senaste dagarna oc det kan ha med det att göra. jag är alltså inte sjuk! ;)

Nej, nju ska jag gå o lägga mig. Ska köra den grymt roliga turen Real Turkey imorgon, Jippie! :S Gillar dne inte riktigt, men ska verkligen försöka göra det bästa av situationen, det ska nog gå fint, det är ju inte mycket mer än en halvdagstur, så det ska nog gå fint trots allt. På etermidddagen ska jag göra transferlistorna, o sen blir det till att packa inför Kemer...

Dags för sängen nu, som sagt... Väntar bara på godnattsaga, undrar om det blir någon... :P

Sov gott, ska försöka uppdatera igen imon, men bloggsidan verkar göra lite som den vill nuförtiden.. Fungerar bara ytterst sällan.. :S

Kram o puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards