Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Åse - 23 augusti 2008 14:13

Jaha, då sitter man här och har ont i gumpen igen.. Som vanligt undanbedes alla sexuella skämt.. Jocke!! :P Stengolvet är lika hårt fortfarande, tro det eller ej.. :P

Har sent en buss i morse från Maelissa Garden, 2 pax. lönt..? ;) Efter det tog jag en sväng på frukostbuffen på melissa Garden och sen gick jag hem igen o la mig vid poolen i några timmar tills det blev mulet och sen dess har jag suttit här på stengolvet o pillat lite på internet.. Har man inget bättre för sig så.. :P

Nej, men det är rätt roligt att prata med Johan om vad som händer i Side när man själv är isolerad i Kemer.. :P

Håller tummarna för att det ska va mulet ikväll med så att det inte blir så tusans svettigt på flygplatsen ikväll! Jag o Johan ska ha grymme-samarbete med typ 12 sendbussar på 4 flyg! Nice! :D Ska bli guttans!

Sen har jag funderingar på att kanske ut o motionera när jag kommit hem, men har insett att det blir nog lite för sent.. är nog inte hemma förrän runt midnatt, så jag får nog tänka om där.. Kanske ska gå upp lite halvtidigt imon o ut o springa istället..? DEt kan ju va en ide! Men innan jag bestämmer något så får jag se om planen är i tid idag så att jag inte är hemma typ runt 3 inatt.. Ska ju ha Ht imon.. Och jag räknade efter att det kommer typ 80-90 pax till Kemer idag.. Så hoppas det blir fullt hus på HT imon.. Kan ju knapast bli färre än i torsdags iaf! :P

Nåja,. det var den lilla update jag hade för stunden..

Hoppas att ni alla har en fin helg, ni som har äran att njuta av sånt, vill säga! :P


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards