Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Åse - 22 augusti 2008 10:39

Ah, det är så skönt att vara ledig! :) Låg vaken ett tag igår, när intenet kopplade ner sig för 4 gången så orkade jag inte försöka återuppkoppla, så då la jag mig i sängen och kollade på vänner istället. Ett par avsnitt hann jag med innan jag somnade.. Sen sov jag precis hur länge jag ville, tror jag vaknade vid halv tio. Då satte jag på en ny skiva med vänner, så har väl sett typ 4 avsnitt nu sen jag vaknade. Och ätit svenskt lösgodis som jag hade med hemifrån.. Grymt nice! Nu sitter jag här på det hårda stengolvet igen o väntar på någon att prata med på msn. Lyssnar på "when you take my hand, it feels like glory.." Sååå jäkla bra! :D Inte många va er som känner igen den, förstår jag, men Jocke kanske läser o känner sig hedrad..? ;)

Funderar på om det inte vore en bra ide att gå ner o få någon mat imagen och lägga sig o glassa vid poolen med min bok o min nya iPod... Låter faktiskt som en grym ide, men man måste bara haorken till det också.. ;)

Nåja, plötsligt händer det.. ;)

Later!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards