Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Åse - 24 augusti 2008 21:20

Ja, som rubriken förteller er så tar jag just ni en liten paus i mitt vännertittande. Det var das att byta skiva, så jag tänkte att jag tittar ut på internet en sväng, men till ingen nytta.. Ingen att prata med på msn, så jag fortsätter nog snart med vänner istället. Damn, I like Kemer! Det är så lugnt o avslappnande o man har massor med tid för sig själv, och vänner! ;) Nja, det lät väl ändå lute för bra för att vara sant. Just nu gillar jag läget i Kemer, men det är inte alltid lika skoj! Saknar ju fucking best team i Side! Nästa vecka får vi ha lite rejäl festing, de va ta mig sjutton längesen!

Hmm, min dagidag.. HT skrev jag ju om i förra inläget.. Efter det ät jag en pizza på ME2 innan jag gick hem o chillade lite inför eftermiddagens service. Och oj va galen den var! Man brukar aldrig se röken av några gäster varken på Fame eller Turkiz o ingen brukar ens svara när man ringer. Idag träffade jag två sällskap på vardera hotell och sålde transfer o utflykter för fulla muggar, vilket gjorde att jag blev sen både till Turkiz o Melissa Garden! Tokigt värre, men skoj! :D Har sålt slut på ett helt utflyktsblock, minus en biljett på två dagar, torsdag o söndag. Fredag var jag ju ledig o lördag flygplats, så de räknas inte. Knas va!?

Mhm, kvällen har varit lugn. Satte mig nere i restaurangen när jag kommit hem o duschat (3dje gången idag.. Kemer är sjukt hett!) och skrev lite jobbmail. Sen satt jag där o chillade, åt cheeseburgare med pommes o lattjade lite på internet. Efter det har det varit friends i sängen som gällde, fram till nu och det kommer också vara det som gäller ett tag framöver. Har sovmorgon imon, börjar inte förrän 10.20 på ME2. Najs! :D

Imorgon är det ut på havet som gäller! Lazy Day Cruise. Hoppas att jag inte blir sjösjuk! Note for self, ta med armbanden! Viktigt! :P

Just dert, får ju inte glömma att gratulera pappa på hans dag idag! Har ju ringt imorse, men skadar inte att skriva här också..

Nej, eftersom ingen rolig har dykt upp på msn nu heller så fortsätter jag med vänner!

Trevlig söndagkväll, och till alla vill jag säga, ha inte söndagsångest, det hjälper endå inte! Ta vara på livet istället!

Kramas  

Av Åse - 24 augusti 2008 11:38

Phew, det är så hett här i Kemer!!

Har nyss haft HT inför en fullsatt restaurang, men dte gick fint.. Lite trevande i början, alltid så jobbigt att ha ensam, för man kan omöjligt komma ihåg allt man ska säga! Lättare när man lämnar över till varandra emellanåt, men nej, jag är nöjd. Och jag fick applåder, så det var nog gästerna me. ;)

Sålde en massa hamam efteråt och några Lazy Day Cruise, och blir nog fler spom handlar i eftermiddag me.. Så de va najs. Undrar hur det gick för Side-teamet idag..

NU har jag bytt kläder, till dne lite mer bekvämare service uniformen o siter i restaurangen o funderar på vad jag ska äta till lunch.. Måste ner till kontoret sen o lämna in alla biljetterna o sen hem om till Melissa Moment före eftermiddagsservicen. Får vandra runt idag igen, för cyklen är fortfarande inte lagad.. :S Men det är chill endå...

Flygplatsen igår va najs! Jag o Johan i grymt samarbete, som alltid! Flöt på som en dans! O Linus som ansvarig som hade bestämt att alla skulle ha kul, varpå det blev en massa skämt över walkisarna hela tiden.. Najs. Det enda jobbiga var att han chauffören jag skulle åka med hem till Kemer var lite knas. När jag hade försökt förklara för honom ett tag vilka hotell vi skulle stanna på och i vilken ordning så förstod han fortfarande inte, så berättade jag att jag skulle åka med så det var ingen fara.. Så trodde jag att allt var lugnt o då säger han -Kemer?  Suck, vart är världen påväg? ;)

Nåja, här sitter jag nu o funderar på vad jag ska äta till lunch.. Blir nog en tråkig pizza..

Kanske ska skynda mig lite så att jag hinner sola o bada lite innan eftermiddagsservicen..? Nja, får la se om jag hinner..

Hör av mig senare i vilket fall! :)

Ha en toppenmysig söndag i regnet, därhemma!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards