Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Åse - 27 augusti 2008 16:38

Yes, fan va najs! I am going to Cap Verde for the winter! :)

Linus, tack för du ringde o berättade endå! :) Fan va najs! :)

Och Johan ska också dit fick jag veta nu.

Jag tackar Gudarna och de på huvudkontoret för detta, Johan on the other hand.. Fick nyss ett sms "Va fan! Ska du åsså dit?! Då hoppar jag från kontoret nu!" Vet inte hur jag ska tolka det..? :P

Var bara det jag skulle meddela er!
Men lycka till att det blir nån sömn för mig nu då.. :P Äsch, får ut o försöka äta nåt med Jutta när hon kommer istället..

Måste googla Cap Verde nu! Hah

:D

Av Åse - 27 augusti 2008 16:08

Ah, jag tror jag börjar bli sjuk. Helkass i magen o helt slö i huvet o i kroppen. Inte alls najs! Har legat inne hela eftermiddagen o tittat på vänner, försökt sova lite men de e svårt när gatan är precis utanför fönstret..

Gick upp och duschade för jag tänkte att jag skulle bli lite piggare då, jag tror Jutta kommer ganska snart, hon har haft airport day.. Men inte blev jag mkt piggare.. :(

Nåja, jag måste ju åka till flygplatsen endå, för jag måste ju komma hem från kemer. Så jag sitter nu o dricker vatten , försöker komma igen med vätskebalansen.

Suck, pallar inte bli sjuk, det är inte kul! Framförallt inte i denna värmen! Och just när jag skulle tillbaka till Side o umgås med alla mina vänner! :S Håll tummarna för att det blir bättre!

Åh, nu har jag kommit till det stadiet då jaginte längre vill få veta vinterdestinationen.. Tänk om jag får något jag inte vill ha.. :( Fast jag vet ju inte vad jag vill så det är svårt.. :P Får se reaktionen när jag får veta istället.. Blir väl om ca 3-3.5 timme jag får veta.. :) :S 

Nej, tror nog jag ska gå o lägga mig igen och vila lite. Tror det behövs om jag ska orka ikväll.. :( Hoppas att jag blir bättre!

Av Åse - 27 augusti 2008 12:44

Åh, kan det inte bara bli kväll? Vill så gärna få veta var de har placerat mig! Hoppas det blir bra nu bara! :)

Shhiiiit. Har svårt att tänka på annat nu.. Hoppas inte att Linus redan vet och sitter o trycker på infon, då dör jag! :P

Åh, måste säga att jag känner mig grymt hedrad. Såg nyss att en tjej som ska gå BA på GC nu i höst har länkat till min blogg i deras facebook-grupp. Charming! :) Ja, Johans me, iofs.. :P Heh

Hmm, vad har hänt sen sist? Inte mkt.. igår pulade jag klart min musiktävlig.. eller ja, sånt blir ju aldirg klart, kommer kanske på fler frågor under dagen, såfall lägger jag bara till dem. E ju tänkt att det ska bli lite fest i Side imon, när jag äntligen är tillbaka! :) Tänkte försöka få med oss Linus me, nu när Jutta är i Kemer.. heh :P Och då tänkte jag höja stämningen lite med en hederlig musiktävling a la Åse. Hoppas det blir uppskattat. Johan tyckte iaf att det lät kul när jag berättade för honom häromdagen..

Men det beror också lite på hur det blir.. Om det blir City tour i Side för min del på torsdag kväll, men kanske framförallt om det blir Pamukkale för mig på fredag.. för såfall blir det ingen fest! Inte riktigt läge att festa kvällen innan om man ska upp o jobba vid 6 tiden på morgonen.. :P

Men ja, vi får la se imon hur läget blir..

Just det, jag tror att jag höll på att berätta om gårdagen.. Eftermiddagsservicen var just så kedelig som jag förutspått.. Träffade inte en enda gäst varken på Fame eller Türkiz. Inte på Melissa Moment heller, för den delen.. förutom de som låg vid poolen o knappt tittade upp när jag gick förbi.. heh.

På Melissa Garden är där ju alltid nån som frågar om nåt, men det var inte mkt där heller... Men jag fixade lite där iaf, och sen stannade jag ett tag o pratade med Emrullah o väntade på dagens transferlistor.

Cyklade hem, satt en stund på internet, tills magen helt o hållet protesterade o ville ha mat. Då cyklade jag ner på BK o köpte en meny medmig hem. Sen satt jag på mitt rum resten av kvällen på internet. Många att snacak med för en gångs skull! :D Nåja, faktiskt inte reste av kvällen, för Emrullah ringde vid tio tror jag o frågade om jag ville komma ner o ta en öl, o det tackar man ju inet nej till.. Så jag satt nere i restaurangen med MArtin o Emrulah en stund o drack öl o umgicks, o lärde mig ett nytt fult ord på turkiska. Johan, vänta bara tills jag kommer till Side.. Då ska jag säga nåt som inte du kan! hah! :P

Kvällen avslutades lugnt o skönt med 2 avsnitt vänner, varav jag tror att jag somnade  mitt i det andra, för när jag vaknade stod datorn i sängen och väntade på att man skulle välja nästa avsnitt.. :P

Imorse har jag varit iväg o sent 2 bussar på morgonen o sen legat nere vid poolen.. Men jag fick lite ont i magen så jag tänkte att jag skulle vila en stund o kanske se lite väner i lugn o ro i kylan uppe på rummet istället för att ligga o pressa i solen.. :P

Flygplats ikväll.. Ensam från Side, men det är bara 3 flyg, så det ska inte vara några som helst problemer. Linus är ju ansvarig så det blir säkert roligt om inte annat.. :P

Åh, kan jag inte bara få veta, nuuu!? :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards