Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Åse - 31 augusti 2008 17:32

Aah, det är så dejligt att vara ledig! Har chillat mest hela dagen! Låg nere vid poolen innan idag en stund, Johan kom o gjorde mig sällskap :) Sen när jag tröttnade, elle rbölev hungrig, bestäm själv.. Så gick jag upp o åt lite sallad med dressing, gottis! :) Och sen har jag suttit ute på balkongen o läst lite nu på eftermiddagen. Så najs! :D

Men nu ska jag nog snart gå o duscha så att jag är färdig tills de andra kommer hem från jobbet sen ska vi förmodligen gå ut o äta, alla 4 som är här.. heh Gud va lite folk vi helt plötsligt är här.. :S

Men det kan la bli trevligt de me :) Johan ville gå till Ocakbasi, så det blir väl så, antar jag..

Jahapp, så hade jag inte så mycket mer att skriva... Blir lätt så när det inte händer rent för mycket.. :P

Imorgon kör jag antingen Manavgat eller är ledig. Kanske lite öl ikväll om jag är ledig imon...? Hmm, tål att funderas på..

Av Åse - 31 augusti 2008 10:57

Åh, de e najs o va ledig! Vaknade för en kvart sen, sköönt! :D

Just nu sitter jag o lägger ut lite bilder på facebook, funkade ju inte så bra igår.. :/ Sitter också o väntar på att jag ska bli lite hungrig så att jag kan äta frulle.. :P

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men funderar på poolen en stund iaf. O börja på en ny bok.. Nej, förretsen, det gjorde jag ju igår.. Hehe jag somnade flera gånger under filmen, suck, typikst mig! Vaknade till emellanåt när Elise skrattade.. heh Men sen endå när jag gick o la mig på riktigt så tyckte jag av någon anledning att jag inte var trött så jag började på en bok. Läste väl typ 3 sidor.. hah, knas man är ibland.. :P Får nog börja om idag endå. Men ut vid poolen o läsa lite, det är mitt mission för idag. Men innan det ska jag äta frukost o sen packa upp o plocka iordning i mitt rum..

Det kan förresten vara så att jaginte är ledig imorgon, trots allt.. Linus ingde igår under filmen, han är så rolig ibland när han vill be en om en tjänst.. :) Nåja, iaf var det så att Johan ska studda Capadokkien mån-tis, så jag ska ta hans Manavgat tur imorgon, OM det blir 2 bussar, vill säga. Elise har 1an o jag har 2an.. Om inte så är jag ledig. Och om jag får M&R imon så har jag Real Turkey/Ledig på tisdag. Och om det blir Ral Turkey så har jag Pamukkale 2/Ledig på fredag.. och om det blir 2 Pamukkale så har vi ett problem.. haha Vi får la se hur det blir.. Det är lugnt för mig iaf.

Men jag är sugen på att göra någor kul ihopa ikväll i teamet! Nu är det iofs bara Johan, Linus, Elise, jag o Henna som är här, men nåt kan vi väl hitta på? Jag gjorde ju en musiktävling i Kemer o den använde vi ju aldrig i torsdags som jag hade planerat så vi kanske kan ta den ikväll.. O kanske gå ut o äta eller fixa nån mat hemma. Hade varit mysigt :) SKa höra med de andra lite senare..

Nej, dags för frulle nu, tror jag!

Hörs! Kramas

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards