Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Ledig! :)

Av Åse - 31 augusti 2008 10:57

Åh, de e najs o va ledig! Vaknade för en kvart sen, sköönt! :D

Just nu sitter jag o lägger ut lite bilder på facebook, funkade ju inte så bra igår.. :/ Sitter också o väntar på att jag ska bli lite hungrig så att jag kan äta frulle.. :P

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men funderar på poolen en stund iaf. O börja på en ny bok.. Nej, förretsen, det gjorde jag ju igår.. Hehe jag somnade flera gånger under filmen, suck, typikst mig! Vaknade till emellanåt när Elise skrattade.. heh Men sen endå när jag gick o la mig på riktigt så tyckte jag av någon anledning att jag inte var trött så jag började på en bok. Läste väl typ 3 sidor.. hah, knas man är ibland.. :P Får nog börja om idag endå. Men ut vid poolen o läsa lite, det är mitt mission för idag. Men innan det ska jag äta frukost o sen packa upp o plocka iordning i mitt rum..

Det kan förresten vara så att jaginte är ledig imorgon, trots allt.. Linus ingde igår under filmen, han är så rolig ibland när han vill be en om en tjänst.. :) Nåja, iaf var det så att Johan ska studda Capadokkien mån-tis, så jag ska ta hans Manavgat tur imorgon, OM det blir 2 bussar, vill säga. Elise har 1an o jag har 2an.. Om inte så är jag ledig. Och om jag får M&R imon så har jag Real Turkey/Ledig på tisdag. Och om det blir Ral Turkey så har jag Pamukkale 2/Ledig på fredag.. och om det blir 2 Pamukkale så har vi ett problem.. haha Vi får la se hur det blir.. Det är lugnt för mig iaf.

Men jag är sugen på att göra någor kul ihopa ikväll i teamet! Nu är det iofs bara Johan, Linus, Elise, jag o Henna som är här, men nåt kan vi väl hitta på? Jag gjorde ju en musiktävling i Kemer o den använde vi ju aldrig i torsdags som jag hade planerat så vi kanske kan ta den ikväll.. O kanske gå ut o äta eller fixa nån mat hemma. Hade varit mysigt :) SKa höra med de andra lite senare..

Nej, dags för frulle nu, tror jag!

Hörs! Kramas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards