Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Åse - 26 augusti 2008 13:50

Oj, skrev jag inte på hela dagen igår? Knas! :P
Då får det bli en liten update nu istället då, hinner inte så mkt för ska iväg på service om en timme o sitter med pjamasen på.. Nej, har inte sovit till nu, men pjamasen åkte på när jag kom upp från poolen o tog av mig den våta bikinin..

Nåja, igår var det alltså Lazy Day Cruise. Sjukt nice, förutom vågorna. det var inte jättefarligt, och jag blev aldrig sjuk, men det var så att jag kände av dte emellanåt.. :S Pratade danska i princip hela dagen, för jag låg framme i fören tillsammans med 3 danska familjer o det blev att man småpratade lite hela tiden. Riktigt nice dag! :)

På kvällen cyklade jag (japp, cyklen är lagad!) ner till Melissa Garden för grillbuffé. Satt ensam o åt i baren, som vanloigt.. tragisk kände jag mig. Så jag fick en av servitörerna att spä ut min fanta med vodka. haha sjukt bra knep, kunde man smygsuppa utan att nån märkte det! :) Plus att två grabbar bjöd mig på B52. Najs. Det var egentligen en muta för att få mig att sätta mig vid deras bord, men jag avstyrde det hela. De var inte de skarpaste knivarna i lådan, om man så säger.. :P

Nåja, jag gick iaf ut en sväng med Emrullah o två små danska pågar, som varit med på Lazy Day också.. Vi gick till ett supermysigt place o rökte lite vattenpipa o drack öl. Najs! :D And Kemer is back on my like-list! haha

Nu i morse hade jag lite service på morgonen/fm o sen åkte jag tillbaka hit till Melissa Moment för att chilla lite vid poolen, gjorde jag till typ för en timme sen, o nu har jag bara suttit lite på internet. Ska snart ha service igen, men känner på mig att jag inte kommer träffa en käft. Dels för att det är Kemer o dels för att ingen vet om att det är service, har stått fel i pärmarna fram tills imorse.. :(

Så det är lite böst, menmen.. Det handlar om 2 timmar så jag ska nog överleva de me! :P

Nu tror jag att jag måste börja göra mig iordning!

Updaterar er nog senare ikväll me! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards