Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Åse - 20 augusti 2008 18:01

Jahapp, så var man i Kemer igen.. Grymt nice o kommahit o träffa alla nice personal på Melissa Garden o Melissa Moment! O alla blir lika glada för att se en, kul! :)
Nåt som inte är så kul är att jag har fått värsta bonna-brännan! En heldag på flygplatsne sätter sina spår.. Fyndigt va..? ;) Åkte från Side kl 9 i morse o tog emot 8 plan, var hemma i Kemer strax innan 18.. PHEW! Långt pass det! Tur var att vi hade tid att sitta ner lite o käka BK mellan de två folkanstormningarna... MEN.. Allt gick bra! Har haft sjukt kul idag! Körde Henriks specialskämt på min dep buss o minst halva bussen skrattade! Sjovt! :D  Plus att jag fick applåder när vi va framme, det är inte varje dag, det! Kändes som att jag hade sjukt mkt energi idag på flygplatsen, allt flöt på toppenbra, skitskoj!

Men nu sitter jag är o är så gryyymt trött! Ska nog snart stupa i sängen med en film, somna tidigt o sova lääänge, tror jag! Känns som att det behövs! Något som är lite trist är att det inte finns internet uppe på rummet, utan bara nere i restaurangen. Lite småtråkigt, för dte är alltid nice att ta på myskläder o sitta i sängen med Msn, men icke sa nicke.. Det kan vara så att det fungerar lite grann, men idag fick jag iaf inte igång det. Typiskt!

Hmm, tror nog att jag ska försöka få i mig lite mat o sen gå upp på rummet som sagt.. Tror att det kan behövas efter tre nätter med ganska lite sömn.. Men jag ska försöka att uppdatera er are dag, om bara internet fungerar så..

Imon är det HT o sen service på eftermiddagen..

Ha en trevlig onsdagkväll! Kram o puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards