Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Hemma igen, godnatt

Av Åse - 4 mars 2009 00:20

Då var jag hemma igen efter en god middag på Casa Canaria :) Det blev bara jag, Johan, Stoffe, Maria o Johanna tillslut, men det blev trevligt ändå : De nya tjejerna hade redan beställt mat på en annan restaurang då jag fick tag på dem.. :P Nåja, tar med dem ut för middag en annan dag!

Har inte så hemskt mycket mer att skriva, loggade mest in för att se om jag fått några nya kommentarer, men icke..

Imorgon är det SA1 för mig, andra gågen på hela säsongen.. knas! Men det ska nog gå fint, lär inte vara så mkt att göra en onsdag förmiddag. sen har jag SD BEL på eftermiddagen och ska lära mina nya lärlingar aaaallt jag kan.. :P Som Cilla sa, det kan inte ta låg tid.. ;)

Men nu är det dags för sängen och antingen ett avsnitt OC eller läsa lite bok.. Har inte bestämt mig än. Det enda jag vet är att jag har grymt ont i gumpen efter att ha suttit på golvet o skrivit detta, eftersom internet bestämde sig för att inte fungera i sängen.. Typiskt!

Nåja, godnatt allesamman, sov gott om ni inte redan gör det!

God natt macken, ses imon.. :P ;)


 
 
Ingen bild

Josse

4 mars 2009 17:23

Du får lugna dig lite med att blogga, nu när man är iväg en vecka och inte "hinner" läsa. Blir så jobbigt när man måste läsa 20 inlägg på samma gång ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards