Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

trött!

Av Åse - 10 mars 2009 16:38

Ok, jag har ingen aning om vad jag skrev senast och när jag skrev senast, bara tt jag inte skrev igår o inte idag...

Igår Var jag halvledig, igen.. :) Så jag jobbade bara servicedsik på förmiddagen och sen leedig. Skönt! Jag o Johanna låg nere víd poolen ett antal timmar, och sen tog jag bara det lite lugnt innan det var dags för middag. Eftersom vi inte fick en normal bakissöndag i söndags så käkade vi Harrys igår.. Vi gick tom dit! Galet va? Efterdet gick vi till Tam tam o tog några öl och spleade kort. trevlig kväll! Vid tolv stängde tam tam o jag var påväg hem, trodde jag.. men icke sa nicke, för rätt som det var stod jag innne på Calema.. Suck! "Bara en öl!" sa Stoffe, Johanna o Maria men det blev 2 h.. Så jag var inte hemma förran 2.. suck! Trött ifdag med andra ord! Har kört örturen, men idag var våra Jeepar utlånade till en polsk grupp så vi hade bara med buss. 103 gäster, 6 bussar o 2 guider.. Phew! :) Men det gick bra, nemas problemas. Johan hade alla FUN gäster och jag hade resten... ca 50 var.. lagom. :)

Nu är jag astrött.. Funderar på att ta en powernap på ca en timme innan det är dags att arbeta igen. Servicesdisk i eftermiddag, sen kontoret en stund.. Ikväll är det dags för avskedsmiddag för stoffe som åker på torsdag :( Så vi ska till Casa Canaria o äta, sen blir det väl en drink eller 2 efteråt.. Jag är ledig imon så jag kan va ute hur lääänge jag vill.. men kommer ju inte orka, det är en annan femma... ;)

Nåja, ett avsnitt oc nu, skulle inte skada!

Later!

Krama

PS, söndagskvällen blev mycket trevlig.. Middag på Leonardos, fin present av teamet, ett armband som Johanna valt ut :) Och sen en drink på Calema. Stannade till 12 så att min födelsedag skulle va över, sen va de diekrt hem i säng.. :P

 
 
Ingen bild

Josse

10 mars 2009 17:39

Hade ja haft en blogg hade jag nämnt att en av mina bästa kompisar fylde 25 idag ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards