Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

FÖRLÅT!

Av Åse - 17 mars 2009 16:58

Guuuuud, förlåt! Jag har varit riktigt jävla helkass på att uppdatera på sistone, förlåt! Det har varit mycket som hänt.. Jag ska vara helt ärlig. Jag har träffat en kille och jag har spenderat mycket tid med honom, därför har det blivit välidgt lite tid på internet, sorry! Men nu verkar det bli lite mer tid för mig själv igen, det är en lång historia, jag orkar (och vill) inte dra den nu, men låt oss bara säga att jag har haft en helmysig vecka! :) Med ett inte lika optimalt slut.. :S

Men det har också varit mkt jobb... Haft servicetelefonen förra veckan, och eftersom det bara är jag o Johan som kan ha den så har jag den i denna veckan med, på hans lediga dagar..

Dessutom har Stoffe åkt hem nu :( Så i samband med min födelsedag o hans sista dagar på ön var det mycket festande, men dte har ni redan tagit del av tror jag...

Nåja, denna helgen var bara jobb o jobb, inget kul alls.. Bättre blir det till denna helgen, helledig både lördag och söndag, paaaaarty! :D På lördag blir det rematch mellan oss nordics och de engelska, ex-factor, eller va de nu kallar sig i karaoke på Turtle Shack! Imorgon ska vi hålla veckomötet här hemma hos mig o Linda o öva i singstar och mooves, samt bestämma klädsel till lördag, naaaajs :D Men säg inte dte till någon.. Hemlis! (Visserligen har jag redan råkat skvallra till någon, men han lovade att inte berätta vidare.. Hoppas han håller vad han lovat, annars... :P )

Idag har jag kört ötur. Det var jag med jeepar o Johan med buss.. Gick faktiskt riktigt bra.. Missade nog lite info men gästerna va glada o nöjda :) Ett trevlig gäng o lagom stort. Ska köra Jeepturen imorgon igen.. Men då får man va ensam i espargos o pedra lume, för vi har ingen busstur på onsdagar, de e lite trist!

I eftermiddag blir det servicedisk på Bel.. SK anog gå fint, vi hade inte så mkt ankommande gäster dit igår så det var nog inte överdrivet mkt folk på HT i förmiddags...

Nedräkningen är iaf i full gång.. Om bara 9 dagar kommer Paulin hit och om 15 dagar åker jag härifrån.. Usch, det kommer bli så knasigt att lämna alla här! Johan och Johanna, mina älskade vänner! Linda, bästa roomien, usch o fy, det är inget jag ser framemot! :( Sen att jag ska vara på resande fot i ca 22 h, ENSAM, är väl ingen höjdare heller! :( Hoppas man kan ladda datorbatteriet på någon flygplats någonstans! Annars är jag KIB!

Åååh, jag hörde att ABH gick vidare från tävlingen igår, fan va grymma ni e pågar! :D GRATTIS! Önskar o hoppas att jag kan va hemma o se nästa speling, den är ju i maj så håll alla tummar! :)

Nu insåg jag nyss att jag är lite i tidsnöd, som  vanligt! Har lovat att möta Johanna nu halv för en liten update om vad som skedde igår hos killen..

Men jag ska försöka att inte dröja så länge till nästa update! Looovar att försöka! Har inte glömt er!!

Hoppas ni har det bar alla därhemma! Glöm inte att höra av er så jag vet att ni har det bra o att ni läser!

Kramas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards