Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Sovmorgon! <3

Av Åse - 19 mars 2009 11:59

Guuuud vad det är skönt med sovmorgon! :) Att vakna före klockan ringer, det är ju bara underbart! :)

Hade egentligen tänkt at om jag vaknade tidigt skulle jag gå ut o gå nu på morgonen. En halv evighet sen jag gjorde det sist ju. Men jag vaknade så där på gränsen till försent och så satte jag mig här vid datorn. Då var det kört. Men sen ångrade jag mig för en kort sekund o sände ett sms till Johanna. Men eftersom hon inte har svarat så blev det ingenting ändå. Nu känns det som klockan är för mycket för att jag ska hinna. Typiskt.. Hade iofs kunnat gå en kortare runda, men det är inte så kul att gå runt inne i Santa Maria vid denna tiden när alla är vakna och allt är igång. Ska man gå där måste det vara på morgonen runt sju... Annars är det den långa rundan runt RIU som gäller, o den tar ca 45 min..

Nåja, gårdagskvälens pannkakaskalas var trevligt. Supergoda pannkakor, som alltid! Och man tror alltid att det inte ska räcka, så man är lite försiktig i början o sen helt plötsligt är man asmätt o det finns pannkakor kvar.. Märkligt det där. Men Johans motto är ju "Jag hatar att slänga mat!" Så han åt ju upp de sista ändå.. :P Men alla var trötta o slitna, de var ju ute o festade länge i tisdags, de andra som inte var jag som åkte hem o la mig för att jag hade servicetelefonen.. Så det blev ingen lång kväll.. Jag gick hem o la mig o kollade OC istället, o somnade efter typ halva.. Får väl se klart det nu på morgonen (förmiddagen) istället för promenaden.. :P

Måste verkligen försöka få i mig frukost idag. Jag har haft svårt för det på sistone. Jag är hungrig som tusan men aldrig sugen på mat. Vet inte alls vad det beror på.. Hmm.. Linda säger att jag är gravid, men det är visserligen hennes svar på allt nuförtiden..

-Linda, jag är hungrig igen!

-Du är kanske gravid?!

-Linda, jag är alltid trött!

-Du är kanske gravid?!

-Linda, jag kan inte äta fast jag är hungrig!

-Du är kanske gravid!?

-Linda, jag mår illa! (Dagen efter värsta festen)

-Du är kanske gravid?!

Jaja, ni förstår själv principen.. :P

Jahapp, idag väntar flygplats då.. Och det innebär ju att det bara är en vecka till Paulins ankomst! Förhoppningsvis får jag brev i co-mailen idag också! :) Väntar på Sandras Bröllopsinbjudan :)

Efter flygplatsen är det SD BEL, som vanligt... Sen får vi väl se vad som sker ikväll då... Jag vet vad jag borde göra.. eller kanske inte borde, beror på hur man ser det.. Men jag vet helt enkelt inte alls vad som sker.. Vi får väl se ang det.

Saknar att spendera tid med Johanna helt ensam, vilket blivit så sällan nu när vi inte varit ute o gått på länge.. Måste bli ordning o reda med detta snart! Åker ju snart härifrån o då är de tiderna borta för alltid! Usch vad det känns sorgligt att jag ska lämna Johanna! Och Johan! Har väl säkerligen malt på om detta flera ggr innan, men när jag reser härifrån så har jag känt Johan i ett år minus 3 dagar! Fattar ni? Vi har praktiskt taget levt ihop i ett helt år, hur ska jag kunna klara mig utan honom!? GALET! Men jag får kanske besöka honom hemma i Sverige i maj.. Det kommer bli konstigt, dock!  ;)

Nej, nog med svammel nu...

Hörs säkert lite senare!

Knuuuus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards