Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Jag är så bra på ötur! :D

Av Åse - 24 mars 2009 16:02

Jahapp, då var man hemma efter ännu en ötur.. Fy bubblan va jag är duktig på dem! :) Fick massa beröm efter turen idag igen o idag fick jag gruppen att skratta flera gåger! JAg har dem som i en liten ask! haha :)

Idag tog jag mig verkligen tid också att titta på blå ögat, hägringen, pedra lume o allt det där. Har insett att det är bland de sista gångerna jag ser det nu ju!  Helt galet! Här har man kört turen 1 eller 2 gågger varje vecka i snart ett halvår o sen helt plötsligt får man aldrig se platserna igen! Galet!  Nåja, jag ska ju åka imorgon igen.. haha! Tror bestämt at jag ska gå in i den lilla affären i Palmeira o verkligen köpa mig en tavla imorgon. Jag var där inne idag, andra gången på ett halvår.. haha och det finns supersöta små talvor där. Ska bara försöka hita en som kan passa in i mitt hem me.. Fast det vet man ju inte, för kommer väl antagligen inte ha kvar den lägenheten så länge till när jag väl kommer hem ändå.. menmen..

I eftermiddag väntar SD BEL, vad annars?! :P Men jag har Johanna med mig idag igen, gillar bäst när de inte har några superkids :) Men med tanke på att vi hade mest ankommande till FUN igår o typ inga till BEL så kan det inte vara spec mkt för oss att göra...

Ikväll blir det födelsedagsfest för Eeva. Hon fyller år imorgon, men vi ska fira med fest ikväll och middag imorgon. Synd bara att jag har bytt ledig dag (för at jag ska va ledig när Paulin är här istället för dagen före) och i och med detta byte så bytte jag till mig servicetelefonen.. lagom korkat! :S SÅ det blir inte mkt till fest för mig, men jag ska nog kunna underhålla dem ändå.. :P ;)

Imorgon kör jag öturen igen. Fast Jeep (idag hade jag buss) och sen har jag GOL PM o tranfserfix på eftermiddagen. Sen väntar som sagt middag på Odjo d Agua på kvällen för att fira Eeva. :)
Oooooch seeeeen på torsdag kommer hjärtat! :D <3 Längtar som tusan!

Nåja, nu ska jag sluta snylta internet o lägga mig i soffan o se ett avsnitt OC innan det är dags att jobba igen...

Later honeys! :)

Krama

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards