Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Sista av allt nästan...

Av Åse - 31 mars 2009 19:29

Jaa, hur mycket man än försöker förneka det så är det faktiskt tid för mig att lämna snart! Hade sista flygplatsdagen igår, sista öturen i morse. Just nu sista SD BEL och imorgon blir det sista dagen överhurvudtaget i uniform här på SID.. Ganska komiskt ändå att mitt sista arbetspass blir ett SA1, som jag har haft 2 gånger hittils dena säsongen.. Hehe

Nåja, ångesten växer för varje sekund nu, men detär väl så det ska vara antar jag!

Vad som däremot är riktigt bra och roligt är att Paulin är här och förgyller min vardag! :) Iofs jobbar jag ju mest, men lite fritid har vi haft tillsammans :)

I fredags blev vääärldens fest. Satan i gatan va fulla vi var.. Ok mest jag o Paulin, men endå :) Kul hade vi! :D Sen spenderades lördagen i soffan, "jävla bakis" som en viss ung herre hade sagt.. ;)

På tal om honom är han inte min bästa vän just nu.. Orkar inte gå in på detaljer, men låt oss bara säga att han är inte lätt att få tag på, trots att man bara vill säga hejdå o lämna tillbaka en tröja... :S

Hmm... Daniel är också tillbaka! Jippie! Han satt på kontoret idag när jag kom från öturen. Möttes av Bala som sa "Daniel!" Och pekade in på vårt kontor! Så där satt han, kul att återse en kär gammal vän igen :)

Ah, dessa sablans gäster som hela tiden kommer o stör.. haha :P

Nåja, vad var det mer jag skulle ha sagt?

I morgon natt börjar jag så min 22h resdag, förflyttning till Kreta på G! :)

Flyger härifrån kl 01.05 tror jag dte var och är framme strax efter 19.30 (lokal tid) på Kreta, phew, det blir en tuff dag. Det jobbiga är att jag reser ensam och att jag har så kort till på Madrid.. Tråkigt värre om väskorna kommer fram men inte jag, eller tvärtom, jag komer fram men inte väskorna.. :S

Jahapp, nu var det så igen att jag har blivit avbruten så många gånger så jag knappt vet vad jag har skrivit, men säkert nånting.. Jag hoppas att ni uppskattar min uppdatering, jag vet att det har varit ont om dem nu på sistone, och jag beskyller det på lack of internet hemma, inte så mkt jobb på kontoret samt att jag har besök :) Som iofs inte är något annat än positivt! ;)

Idag har förresten Paulin varit med på öturen.. men det fanns inte plats i jeepen så hon åkte med Johan i bussen istället och hon hade min kamera med så hon har tagit massa turistbilder med den :) Najs :)

Nej, nu blir det till att jobba sista halvtimmen, haha

Kan inte lova när nästa uppdatering kommer tyvärr, kanske om Ni har otur blir den på Kreta! ;)

Ha de fint därhemma, sakna mig inte för mycket! :P

KRAM


 
 
Ingen bild

Josse

31 mars 2009 21:58

Lycka till med flytten :) Hoppas allt går bra även om de kan vara jobbigt att lämna cape verde..
Hörs snart Kram

 
Ingen bild

Cilla

31 mars 2009 22:01

Ja, jag har då väntat på den men äntligen! :D Trevlig resa snäckan! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards