Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

jobb, galen festing, bakfylla o ledighet..

Av Åse - 30 augusti 2008 15:27

Ja, den rubriken var en kort sammanfatning av varför jaginte har uppdaterat er på ett par dagar.. Men jag ska ta det från början nu så att ni inte missar något.. :P

Onsdag kväll var ju flygplats. Åkte dit trots att jag var helkass i magen. Var ju ändå tvungen att åka från Kemer.. På vägen dit fick jag två trevliga samtal ang vinterdestinationerna! :) Emelie från GOL ringde o vi snackade lite om var de flesta i Alanya hamnade.. Sen ringde Marika som gick på min BA o sa att hon också ska till Cap Verde! :) Najs! Men hon ska va på Blue Village som jag tror ligger lite utanför staden (eller byn kanske) som vi ska va i.. Nåja, flygplatsen gick ok, men jag var helt slut i kroppen eftersom jag inte hade någon mat alls i magen.. :S Linus var snäll sen o lät mig köra bil hem, mest för att han skulle stanna så länge o ville inte riskera att somna bakom ratten.. :P

Torsdagen hade jag HT med Meidie. Gick fint tyckte vi, förutom 2 strömavbrott så att micken slutade fungera och sen började det regna så jag fick flytta in bordet under tak.. Hehe, men iaf så tyckte vi att vi va duktiga, men det tyckte nog inte gästerna, för vi sålde inte en enda utflykt efteråt! Inte en enda! Hur sjukt är det?! Vi kände oss iaf helkassa efteråt.. :S Nåja, jag fick lite mat i magen sen iaf o hem o vila en stund innan citytuoren. Citytouren, denna älskade tur. SUCK! Gillar dne inte alls, men det gick faktiskt helt ok. Hade 17 pax från början o endast 5 som var med på middagen. :P Under middagen kom sen en sån sjuk regnskur så vi fick ta våra saker o flytta in under en markis.. En middag att komma ihåg.. :P Nåja, när maten var avklarad så skyndade jag mig hem, för vi skulle åka till Alanya på winterparty. Och herregud, säger jag bara! Jag kom hem, fick 15 min på mig att duscha o göra mig iordning innan vi skulle åka..Skulle gentligen varit i Alanya kl 21.. Johan o Elise hade förfestat i 3 h redan, vilket märktes! ;) Iaf så blandade vi lite dricka, tog med några öl o sen bar det iväg till Alanya. Det var alla utom Jutta, som var iKemer o dessutom skulle köra Pamukkale dagen efter. Så det var alltså jag, Elise, Johan, Linus, Meidie o Henna. Och bussresan dit var bara så sjukt kul! Fucking best team in the fucking best mood, kan man säga! :P Väl framme i Alanya var vi ju garaterat de fullaste på stället och förblev så under hela kvällen! 2 av medlemmarna i team side kräktes efter ca en timme i Alanya, ni får själva gissa vilka.. :P Och resten av oss var grymt fulla, och kvällen var helt nice! :D Jag hade skitkul, och bildbevis kommer inom kort på fejjan, I promise!

Men.. Ingen fest utan att man märker av det dagen efter.. Och det kan jag garantera att vi alla gjorde! Satan va vi va bakfulla o slitna allihopa! Men va kul vi hade på kontoret när vi samlades allihopa efter BS o WAP och allt va vi hade haft. Diskuterade alla roliga saker som hänt, tex Linus "DÖNER VAR, DÖNER VAR!" i minibussen påväg hem! Haha

Sen stack vi ner på Side Hill o åt på kvällen, jag åt nachos supreme, sååå gott! :) Som jag har längtat efter den! Och sen var alla så slitna så alla bara åkte rätt hem i sängen.. :P

Idag har jag haft airport day. Har gått fint, bara 3 flyg, så ganska chill! Men satan så varmt det är att stå därute!

Nu är jaghemma, och förutom en sendbuss ikväll så är jag ledig nu till tisdag morgon! NAJS! Har min lediga dag för denna veckan imon, och för nästa vecka på måndag.. Det har inte tidigare skett i min långa(?) karriär som reseledare att jag varit ledig 2 dagar på rad, så de ska bli nice! Men kommer nog kännas grymt knasigt.. :P

Vet inte vad jag ska hitta på, men ska iaf packa upp sen Kemer, det har inte riktigt blivit av än, pga mitt tajta schema.. Och sen måste jag städa lite också. Tänkte passa på att göra det medans Elise är på HT imon..

Sen blir det väl till att chilla ute vid poolen, om det är fint väder, det har ju varit lite sådär halvkasst med lite moln emellanåt de senaste dagarna..

Just nu sitter jag o väntar på att tiden ska gå lite så att Elise ska vara klar med sin WAP. Sen ska vi köra ut till Migros o handla lite.. sen får vi väl se vad det blir för mat ikväll. Bara jag o Elise som är hemma ikväll, Jutta är ju i Kemer, Johan o Linus på flygplatsen och Meidie ska hem till Danmark en kort tur. Hon åker ikväll o kommer tillbaka på onsdag..

Så det blir nog en ganska chill kväll skulle jag tro.. Kan nog va bra det. Blev man inte spritförgiftad i torsdags vet jag ta mig tusan inte hur det ska gå till o bli de.. :P

Nej, det var nog allt för denna gången.. Återkommer om det händer nåt mer spännande! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards