Alla inlägg den 1 september 2008

Av Åse - 1 september 2008 22:32

Jaha, ännu en trevlig kväll med Team side avklarad.. Eller ja, team side.. det var jag, Johan o Linus.. :P Vi var på Side Hill o käkade Grillbuffé och drack lite gott, bla en irish coffee som var minst lika stark som förra gången, dvs grymt stark.. :P

Efter det så gick vi hem här o drack lite goda drinkar (trots att Jocke inte var här o blandade.. :P) och hade min musiktävling. Var ju meningen att Elise skulle va med, men hon låg o sov när vi kom hem.. Så det blev två tävlande. I början såg det ut som att Linus skulle ta hem det, men det blev Johan med hela 50 päong, jämfört med Linus 30.. :P Björn som gjorde tävlingen över msn när jag var i Kemer fick 48, så Johan är stormästare! :P

Tack Johan o Linus för en trevlig kväll! Nu sitter jag här o är ganska trött i ögonen, men vill inte gå o lägg amig. Vet inte varför.. men har väl vant mig vid att va ledig så man kan sitta uppe hur länge man vill :P Fast har endå lite sovmorgon imon.. Jag o Johan ska wappa, så vi bestämde oss att träffas kl 9, inte lönt o börja spec mkt tidigare, för ingen som är vaken innan dess... Sen imon eftermiddag ska jag göra transferlistorna, så jag har en chill dag imon! :)

Men nu blir det nog snart sängen endå...

Vi hörs! Kram

Av Åse - 1 september 2008 17:34

Åh, jag känner mig som en helt ny människa! Efter 2 dagars ledighet (utan bakfylla, dessutom..) och sen en anti-stress massage så är jag bara helt pigg o kry o frisk o allt känns toppen! :D Såå najs!

Igår kväll var vi o åt på Side Star park och  bowlade, jag o Elise, Johan o Linus, dvs de få i teamet som var hema och inte distraherade av turkiska pojkvänner som skulle lämna Side.. :P Det var en najs kväll!

Sen när vi kom hem så dök jag o Elise på våra datorer och det välkända Msn-ljudet började låta i lägenheten.. haha, vi kunde inte mer än att skratta åt det! Skönt iaf att man slipper det irriterande ICQ-ljudet, det var fan drygt! :P

Idag har jag bara chillat vid poolen hela dagen. Fick sällskap av Johan o Linus också en stund när de hade siesta. Johan skulle ju egentligen varit på Cappadoccien-stud idag o imorgon men det blev nån form av missförstånd så han fick inte plats i bussen.. :P Nåja, trevligt med lite sällskap vid poolen iaf, och sen åkte jag med dem ner på kontoret o gick in på hamam, som liger just över gatan.. och tog en lång, härlig och välförtjänt anti-stress massage! :D:D

Nu är det glirrbuffé på Side Hill som väntar alldeles snart. Blir nog bara jag o matvraken Johan o Linus, men det är ok. Kan bli trevligt de me!

Kanske kanske blir det fest ikväll, vi får la se..

Ha de toppen!

Kram o puss

PS, skulle inte skada om någon gav sig till känna att ni läser igen, börjar kännas som att jag skriver för mkig själv.. :S DS

Ovido - Quiz & Flashcards