Alla inlägg den 20 september 2008

Av Åse - 20 september 2008 15:16

Isch, jag valde heltklart fel film! SKulle valt ne komedi och inte en deppig! Nu blev jag helt trött o seg istället för att bara ha filmen som tidsfördriv.. Nåja, grymt bra är den i vilket fall! :) Så som i himmelen, för er som undrade.. :P Men nu är det bara två timmar kvar tills jag ska iväg till flygplatsen, så jag sitter väl härt o slösar bort lite tid sen blir det till att duscha o sen få mat i magen.. Eller om jag gör det tvärtom, spelar väl egentligen ingen roll.. :P Får se hur det blir. Och var det blir käk.. Vet egentligen inte vad jag är sugen på idag. Kanske en pizza från Nasrettin? Orkar inte gå så långt i vilket fall så det blir nog där.. Kanske deras goda kyckling gryta? Får la se vad det blir..

Hmm.. lite update sen sist kanske.. inte hänt jättemycket.. torsdag kväll bjöd på några avsnitt vänner innan jag somnade.. Fredag, buss buss buss, hela dagen! Säger som mina idoler.. "Fy faaan, åga buss.. Så jävla tradeeeet!" Haha Nej men det gick fint igår me, och nu vet jag ju att jag inte ska köra dne fler gånger innan vi åker härifrån, så de känns najs. Men turen gick fint o gästerna verkade nöjda, så.. :)

Sen när jag kom hem kunde jag inte riktigt somna, så jag startade datorn.. det var då jag fick världens chock när killen som jag har trott har "hatat" mig hela säsongen o varit grymt otrevlig varje gång man kommit till Side Hill (ja, han e turk, såklart.. :P ) helt plötsligt börjar rå-ragga på mig på msn.. Hur skjukt e de!?  Why did you go to Kemer? When will You come back? I telked to Elise and she said you don't have boyfriend. If I come to Kemer, can we meet? Can we meet when you come back to Side? och så vidare.. Jag förstår mig inte på turkar, helt ärligt vad sysslar dem med..? Haha

Idag sov jag tills jag vaknade av sms från Johan, var väl vid halv tio tiden så det var la dags att stiga upp endå. Sen gick jag ner till Melissa Garden o skrev ut alla papper jag behöver för ikväll. Sände en buss (den andra jag tänkte senda gick bara från melissa Moment, lite störigt, för hade jag vetat det hade jag stanat här ett tag till ju.. :P) Sen va d elite folk som hade lite frågor o sådär.. Var hemma vid tolvtiden, käkade lite lunch. Sen satt jag på internet tills det totlat sket sig för mig, då gick jag upp på mitt rum o käkade vindruvor o godis o tittade på film. Supernajs! :)

Nu e jag alltså grymt trött efter filmen, skulle behöva nåt uppiggande, typ en dusch eller nåt. Vilket ju snart blir verklighet endå.. :)

Sitter nere i receptionen nu o använder internet, det vill inte riktigt fungera på mitt rum.. Vilket kanske är lika bra för då slipper jag ju få ont i gumpen av det hårda stengolvet! Här sitter jag iaf på en stol.. :P

Nåja, imon e de HT o sen service o sen får jag min bil så att jag kan köra till Side på kvällen, JAAA! :) På måndag är dte ju dags för delfingrejen, o sen, beroende på hur lång tid det tar så kör jag nog inom Side en sväng innan det är dags att köra tillbaka till Kemer igen... Tidag är det service *2 och sen onsdag flygplats igen.. Och tyvärr tillbaka till Kemer.. Sen HT på torsdag o eftermiddagsservice o sen äntligen tillbaka till Side för gott, o aldrig mer Kemer! :) Iaf inte detta året o denna säsongen.. :P

Nej, nu orkar jag inte sitta här längre med alla folk som ska ställa alla dryga frågor till mig. Fattar ni inte att jag inte jobbar här? Jag är guide, inte hotellreceptionist! Haha

Kanske, om ni har tur.. Så får ni en update imon på siestan, annars får ni nog klara er till måndag, elelr i allra värsta fall tisdag.. Depending on hur life goes.. haha

Ha en najs helg hemma! Tänk inte på oss som ska slita på flygplatsen ikväll! Jag ska va ensam i departure team, haha vilket team, va? :P

Ovido - Quiz & Flashcards