Alla inlägg den 18 september 2008

Av Åse - 18 september 2008 18:55

Har nyss tagit en välbehövlig dusch efter en välbehövlig joggingtur! :) Var faktiskt ganska skönt att ge sig ut o springa lite, men det kändes fan att det är jävligt längesen sist! Har ju bestämt att på Kap Verde blir det andra puckar o då kunde det vara bra att börja redan nu. Även fast jag tror att detta blir första o enda gången i Turkey.. haha jag känner mig själv så bra! :P
Men nej, jag ska verkligen försöka, men jag vet hur svårt det är i Side.. Mycket lätare att gå ut o äta med gänget än att ta på löparskorna o ge sig iväg en tur. Här i Kemer är man bara ensam hela tiden så det är endå inte kul att gå ut o äta, så man kan lika bra springa en runda för att få tiden att gå..

Nåja, för att summera dagen lite då kanske..

HT i förmiddags gick fint. Tyckte jag iaf. Vet inte om gästerna tyckte det för det var typ full restaurang men inga applåder.. Då känner man sig ganska kass efteråt kan jag säga.. :S MEn jag sålde iaf lite utflykter. Inte direkt jättemycket men lite iaf.. Sne satt jag kvar en stund på Melissa Garden o åt en kycklingsallad o använde internet en stund. Cyklade ner till kontoret o lämnade biljetterna o sen hem o la mig vid poolen i en timme, tills det var dags att duscha o sen iväg o jobba lite igen.. Area service på alla 4 hotellen.. hehe.. på eftermiddagen, och det gick bra de me. Pratade med några gäster både på Fame o Turkiz så tiden gick förvånansvärt fort faktiskt och sen var det ett litet problem på Melissa Garden men det löste sig endå ganska lätt.. Skönt. Sen stack jag somsagt ut o sprang en liten runda, och nu sitter jag här, nyduschad, på mitt hårda stengolv o fördriver tilden på Facebook och här.. Pratade med mamma i telefon innan idag me, vilket också var kul :) Alltid najs att höra mammas röst, o snart får jag ju träffa henne! :) Hon lovade att kolla runt lite med släkten också om jag kan få träffa dem under min korta visit i Sverige, så de ska nog lösa sig! :D

Annars var det väl inte så himlans mycket mer.. Ska ju köra Pamukkale imorgon, så ännu en lång dag i buss som väntar. Men det känns faktiskt OK.. Gick ju bra sist och nu känns det också som att jag har infon lite i huvet, så det ska nog gå fint! Har inte så mycket ångest över att jag missar något heller, skulle ju bara varit ledig i Kemer annars, så.. :P

Men imorgon blir det alltså ingen update.. Den kommer nog på lördag istället, ska ut på flygplatsen på kvällen o e väl ledig större delen av dagen, om jag inte har sendbuss..

Håll tummarna för att träningsvärken inte blir helt för jävlig för mig nu! :P

Ovido - Quiz & Flashcards