Alla inlägg den 4 september 2008

Av Åse - 4 september 2008 12:43

Oj, kom på att det nog var ett tag sen jag uppdaterade er.. Och nu kan jag inte kolla efter när jag skrev sist heller, det blev en "sidan kan inte visas" Oj det kanske betyder att ni inte kan läsa heller.. :S Hoppas inte!

Nåja, Jag har för mig att jag skrev om måndagens grillbuffé och musiktävling som följde på det, eller..? Jo det tror jag.

Tisdagen då.. Då hade jag WAP med Johan, på cykel, på förmiddagen. Gick fint, vi pratade med några stycken och lämnade en massa lappar :) Sen hem o chillade lite vid poolen och sen på eftermiddagen hade jag transferlistor på schemat. Tillsammans med Henna o Linus, vilket gjorde att det gick fort :) Sen gjorde vi allas välkomstmaterial och satt o väntade på at de andra skulle komma tillbaka frå BS så vi kunde ha veckomöte. Vilket också gick fort, men det blev lite depp efter, när vi insåg att säsongen snart är slut o alla ska lämna Side... :S

Efter mötet åkte vi ner på Allaturca o käkade lite mat och sen åkte alla hem till sina datorer.. heh   Jag skule senda buss på natten o sne upp tidigt i går morse, så jag chillade framför dator o sov litegrann.. Sne blev dte inte många timmars sömn på natten..

Igår hade jag en lååång dag. Somsagt hade jag sendbuss på natten o sen ett par timmars sömn o sen upp tidigt o iväg o senda en buss, direkt till BS (vilket jag blev sen till pga sendbussen..) och sen gick jag hem därifrån, eller ja, till kontoret.. Och satt där o väntade på nästa sendbuss. Sen fick jag äntligen hem o sova! :) Fast först mat, hade inte ätit mer än en liten tallrik frokostblanning på morgonen, så jag var grymt hungrig!! Efter maten startade jag ett vänner-maraton med mig själv och somnade i min mysfåtölj. Najs! :) Bara chillade o slappade hela dagen tills det var dags att åka till flygplatsen igen. Skulle vara airport responsible på kvällen, vilket betydde att jag fick köra bil ut :) Vi hade 5 flyg, så det var helt ok, men jag var TRÖTT när jag skulle köra hem strax efter kl 3.. Nickade till ett par ggr bakom ratten, vilket är så sjukt läskigt! Usch, gillar det inte als! Och nu på fredag har jag dep night, då ska jag köra bil ensam igen.. :S

Nåja, jag fick iaf sova länge idag. Vaklnade väl för ca en timme sen. Och nu i eftermidag/kväll ska jag ha Citytour. Försöker verkligen tänka positivt om den, men det är inte helt lätt.. :S Gillar inte dne turen.. :( Men sen kanske vi ska fest lite ikväll. Inte bestämt ännu, men kanske..

Måste kolla också om jag ska ha Pamukkale iomorgon eller inte.. hoppas inte och jag tror det inte, men vi får la se...

Nej, nu ska jag gå o ta mig en dusck o fixa något att äta...

Later!

Ovido - Quiz & Flashcards