Alla inlägg den 5 september 2008

Av Åse - 5 september 2008 12:43

Jodå, det blev lite fest igår. Najs :) Girls night out, och en väldigt internationell sådan! ;) Vi var 4 tjejr o ala från olika länder.. Kan ni gissa vika..? :P Meidie, Elise, jag o Henna, såklart! Det var en trevlig förfest, vi satt ute på balkongen hos Meidie o Henna och drack lite öl o nån drink och sen fick vi besök av deras granne, eller ja, vi bjöd in honom. Han jobbar på Side Leder så vi känner honom sen tidigare. Han satt med oss o sen följde han med ut också. Vi drog ner på stan o hamnade på Stones o Athena, precis som vanligt.. :P Dock längesen vi var ute nu, så det var skoj. Dansade en massa på Athena, vilket var najs. En lagom trevlig kväll! :D Hemma hyffsat i tid me, fick skuts hem av Alis (Side Leder killen) kompis :) Var dock lite småtufft att gå upp ur sängen i morse efter typ 4.5 timmes sömn.. Men det gick bra, en kalldusch senare var man pigg o glad. Har varit på areaservice med Linus idag, vilket har varit kul, har skämtat en massa, så de har varit najs. Nu i eftermiddag är det en liten sväng till några hotell som gäller och sen transferlistor efter det.. Sen har jag en stark önskan om att äta ute, typ Side Hill eller Kinamat så att jag kan hem o vila mig lite innan det är dags för mig att ta af sted till flygplatsen. Ska ha dep night.. Får bara inte somna bakom ratten inatt! Ska ladda upp med massa coca cola och slik! :)

Nej, om man skulle ta tag i diskbänken? Ser ut som ett helvete... :S

Later! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards