Alla inlägg den 10 september 2008

Av Åse - 10 september 2008 13:07

Hmm, vaknade för ungefär en timme sen, och jag gick o la mig runt halv sex, vilket betyder att jag har sovit ca  7,5 timme, vilket ju borde vara tillräckligt, men jag känner mig helt bortblåst i huvet.. :S Nåja, har nyss ätit en macka med supergod gubbaröra, så kanske piggnar till snart. Borde ut o WAPpa också, tror jag ger mig ut om ca en timme..

Åh, middagen på Side Hill igår, jag säger bara, satan vad mätt jag blev! Helt galet! Att jag skulle äta Nachos Supreme var ju redan förutbestämt, men sen råkade jag hitta de goda ostrullarna på förrättsmenyn o bestämde mig för att sånna måste jag också ha! Så där satt jag, i paradiset, men en STOR tallrik Nachos Supreme och en tallrik med ostrullar (typ som vårrullar fyllda med ost, men lite mindre kan man säga) och jag åt och åt och åt.. GOTT! Blev galet mätt. Sen kom den obligatoriska frukten in. Melon o vindruvor glider ju ner ganska lätt.. Och sen var det ju så att Ali hade födelsedag igår.. Så då kommer de in med en stor chokladtårta med mousse o grejer i.  För att vara Turkiet så var den riktgt god, så då krängde man i sig en stor bit av den. Sen var man bara så mätt så man kunde ha rullat därifrån.. GALET! Hoppas fan att Johan inte läser detta, för jag inser att hans teori om att jag är största kränget i Team Side besannas i detta nu.. :S

Vi hade köpt med oss en flaska champagne till Ali och den skulle ju naturlitvis öppnas o drickas upp. Bara det att jag var så grymt trött o skulle ju iväg till flygplasten o ha dep night, så jag ville gärna hem o sova... Lite tråkigt att vara glädjeförstöraren, men jag behövde verkligen vila en stund.. Var i vilket fall inte hemma förrän ca halv tolv, och skulle ju köra hav två, så det blev inte mycket sömn för min del.. :S Men iväg kom jag sen tillslut iaf och det gick fint på flygplatsen, förutom att Kemerbussen hade kommit en timme försent till pick up-e och sen dessutom släppt av gästerna på fel terminal, puckochaufför!! Så det var lite nervöst där om gästerna skulle hina checka in eller inte.. men de kom fram i tid allihopa tillslut :) Sen kunde jag köra hem, körde väl därifrån ca tjugo i fem. Tryckte i mig godis, choklad o coca cola för att vara pigg när jag körde hem, och det hjälpte! Never underestimate the power of sugar! :) Hah, dne meningen satt jag och tänkte på när jag körde hem i bilen, det måste jag skriva i bloggen, tänkte jag. Tänk att jag kom ihåg! :) Haha

Hmm, nu sitter jag här, har nyss ätit en macka med gubbaröra. Hmm, skrev jag inte detta precis i början också? Hah, jo det gjorde jag, nåja, det får stå med två ggr då.. :P

Lyssnar på Winnerbäck, gud va många låtar det finns som jag knappt har lyssnat på förut som är riktigt bra :) MYS!

Funderar på om jag borde gå o fixa till mig och sticka ut o WAPpa.. Tror nog att jag ska se ett avsnitt vänner först.. Ett.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards